پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فعالیت‌های ورزشی در مازندران ممنوع شد!

0

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی | بعد از وضعیت خطرناک شهرهای استان مازندران به دلیل افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، با حضور مدیرکل، معاونان و مسؤولان ستادی ورزش و جوانان و رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان، جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش برگزار شد.

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان در این نشست گفت: حضور همکاران هیأت پزشکی ورزشی به منظور حفظ سلامت ورزشکاران و اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در رویداد انتخابی تیم‌ملی کشتی نوجوان در رامسر، قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: به دلیل شیوع گسترده کرونا در موج چهارم و قرمز شدن وضعیت مازندران و نظر به مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، تمامی فعالیت‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

رنگرز افزود: ورزش، بیشترین آسیب را از شیوع کرونا متحمل شده است و بسته بودن اماکن ورزشی ما را با معضلاتی مانند، بیکاری و مشکلات اقتصادی، افزایش بیماری اقشار مختلف، بحران اوقات فراغت جوانان و حتی سرقت تجهیزات اماکن ورزشی روبرو ساخت.

متولی ورزش و جوانان استان گفت: مسؤولان امر باید فکری به حال آسیب‌های حوزه ورزش کنند و تجدید ظر در دسته‌بندی مشاغل ورزشی یکی از انتطارات جامعه ورزشی است.

وی با اشاره به نیاز مبرم برخی از فعالان حوزه ورزش به حمایت در ایام تعطیلی اماکن ورزشی افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان و با استفاده از ظرفیت‌های سمن‌های جوانان، هیأت‌های ورزشی و بسیج ورزشکاران نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های کمک‌های مومنانه در میان قشر آسیب دیده ورزش اقدام شود.

فرزاد گوهردهی رئیس هیأت پزشکی ورزشی نیز در این جلسه گفت: در صورت ضرورت و با عنایت به در پیش بودن رقابت‌های المپیک و در صورت کسب مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، می‌توانیم اردوهای تیم ملی را با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان میزبانی کنیم.
/۸۶۰۵۹/ج

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.