پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فضای ساری، مملو از عطر و بوی شهادت/حضور پرشور مردم در مراسم + عکس

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در مراسم تشییع پیکر گلگون شهید مدافع حرم “سعید کمالی” سیلی از جمعیت شرکت کردند، کرونا هم نتوانست مانع از حضور مردم برای بدرقه این بزرگ مرد حافظ حرم شود.

نماز عشق بر روی پیکر پاک این، اشک از چشمان مردم جاری کرد، برافراشته بودن پرچم سیدالشهدا و حضرت زینب (س) دل هر بیننده‌ای را به صحنه عاشورا و کربلا می‌برد، از این رو در این مراسم همه چشم‌ها اشک‌بار و غم آلود بود.

 

 

در حین این مراسم با یاد و نام شهید بزرگ حاج قاسم سلیمانی، مدال خدمت و نوکری حرم اهل بیت به خانواده این شهید شجاع تقدیم شد، پسر خردسال شهید کمالی، در مراسم سینه‌زنی پدر، مردم را همراهی می‌کرد، گویی مقاومت را از پدر آموخته!

 

 

 پیکر این شهید باغیرت ساروی از منزل پدر شهید آغاز و به سمت صحن امامزاده عباس ساری هدایت شد و مردم با سر دادن نوای ” یا زینب مدد” در این مراسم سوگواری کردند.

در این مراسم، حضور مردم از هر قشر و گروهی به چشم می‌خورد، مردم عادی، بسیجیان، سپاهیان، ارتشی‌ها، کادر نیروی انتظامی، خادمیاران رضوی، خادمان حضرت معصومه (س) و غیره، در این مراسم باشکوه شرکت کرده و به پیشوای ولایت لبیک گفتند.

 

آستان مقدس امامزاده عباس ساری، امروز جایی برای سوزن انداختن نبود،پدر شهید در طی سخنرانی‌ همواره از خدای متعال برای مردم استان و کشور آرزوی سلامتی و رفع مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی را خواستار شد.

شهید سعید کمالی تنها ۲۵ سال داشت که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) روانه سوریه شد، و امروز موجی از مردم در مراسم بازگشتش از حرم عشق او را همراهی کردند.

 /۸۶۰۴۸/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.