پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فریاد نسل تمدن‌ساز متعهد سوادکوه + عکس

0

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه،نسل تمدن‌ساز متعهد سوادکوه علیه استکبار، فریاد عدالت‌طلبی سردادند و نشان دادند  آینده نظام جمهوری اسلامی در اختیار دانش‌آموزانی است که نسل تمدن‌ساز با هویت اسلامی و ایرانی هستند و این مسئله آمیخته با آرمان‌های انقلاب اسلامی و برخورداری از روحیه مقاومت ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام مهدی صداقتی در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان شهرستان سوادکوه در شهر زیراب، اظهار کرد: در تقویم از ۱۳ آبان‌ماه به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد که سه رویداد حمله دژخیمان رژیم پهلوی به منزل امام راحل و تبعید ایشان، به خاک و خون کشیدن دانش‌آموزان، دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، افزود: دانش‌آموز متعهد امروز ما مدافع اسلام، قرآن، شعار‌های امام راحل، آرمان‌های پیامبران، ائمه و آزادیخواهان هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای مبارزه با استکبار جهانی فرقی ندارد که دانشجو، دانش‌آموز، مرجع تقلید و اقشار مختلف مردم باشند، همه یک مسیر و مقصد را می‌شناسند.

صداقتی، اظهار کرد: آینده نظام جمهوری اسلامی در اختیار دانش‌آموزان است که نسل تمدن‌ساز با هویت اسلامی و ایرانی هستند و آمیخته با آرمان‌های انقلاب اسلامی و برخورداری از روحیه مقاومت، دانا و دانشمند هستند و در این مسیر گام بر می‌دارند.

وی به شاخص‌های دیگر دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: دانش‌آموز و دانشجوی متعهد ما با آشنایی از سبک زندگی اسلامی و برخورداری از اعتماد به نفس ملی بدون دلبستگی به شرق و غرب در مسیر اسلام کار برمی‌دارد و ترسی از هیمنه آنها ندارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، افزود: دانش‌آموزان ما با افتخارات ملی و دینی آشنا هستند و برای آینده، نسلی ماهر و متعهد خواهند بود و آحاد ملت ایران در همه سطوح، مدافع شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل با شاخص‌های استکبار‌ستیزی هستند.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.