پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فروزنده:اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور است

0

ایسنا/مازندران قائم مقام بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه آنچه که باعث نجات کشور می‌شود، ا قتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی است، گفت: منابع زیادی از نظر نفت، گاز، جغرافیا و وجود بازارهای مختلف با نیروی انسانی جوان که ظرفیت بسیار بالایی هستند، داشته و باید از آن‌ها استفاده شود.

لطف الله فروزنده صبح امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهرستان نوشهر  با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی برای جهانیان بوجود آورده است، اظهار کرد: در عین حال این انقلاب گفتمانی را تولید کرده است که گفتمان مقاومت و حاکم است که امروز در خاورمیانه خاک ماست و با تمام قدرت نظام استکبار را به چالش کشیده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز ملت ما نه تنها یک ملت مستقل و آزاد بلکه یک کشور تعیین کننده است، افزود: کشور ما جزء کشورهای رده اول درحوزه‌های مختلف راهبردی است و قدرت نظامی آن بی نظیر است و قدرت مردمی آن همچنین از نظر علمی و حضور در صحنه بی نظیراست و امروز این کشور و مردم  الگو شده‌اند و با تمام وجود در خدمت به بشریت مجاهدت و تلاش می‌کنند.

قائم مقام بازرسی دفتر مقام معظم رهبری عوامل مختلفی را موجب سرفرازی و افتخار و ادامه انقلاب و قدرتمندی شدن آن دانست و گفت: ایمان مردم نخستین مولفه این قدرت است و همین ایمان و اخلاق فاضله بود بود که باعث ایجاد مکتب قاسم سلیمانی و سربازان این نظام شده است که باید حفظ شود. 

فروزنده تصریح کرد: عامل مهم فرهنگی، اعتقاد و باور مردم هست که می‌تواند یکی از مولفه‌های مهم قدرت ما باشد و به همین جهت دشمن تهاجم فرهنگی کرده است و بیش از ۱۳۰ کانال در شبکه‌های مجازی و ماهواره ای طراحی کرده است تا فساد، بی بندو باری و بی اخلاقی را ترویج کند اما باید بداند که ملت بزرگ و جوانان ما حماسه آفریندند.

وی با این سوال که چرا مردم اینهمه از سردار سلیمانی تقدیر کردند و این عظمت را در کشور و خارج از کشور بوجود آوردند، بیان کرد: سردار سلیمانی شاگرد این مکتب بود که به غیر از جهاد و شهادت و ولایتمداری به هیچ چیز فکر نمی کرد وامروز سلیمانی الگوی جوان ایرانی است و دشمن بداند که ملت ما به ایمان، اخلاص، ولایت اعتقاد دارد و تا پای جان مجاهدت می‌کند.

قائم مقام بازرسی دفتر مقام معظم رهبری مقاومت در برابر استکبارو استکبار ستییزی را به عنوان مولفه دیگرقدرت کشور برشمرد و گفت: آمریکا دشمن بشریت و ملت ایران است و این را بارها ثابت کرده است و زنجیره ای از توطئه ها رامشخص کرده است .

فروزنده ادامه داد: امروز شاهد رفتارهای ناهنجار رئیس جمهور احمق آمریکا هستید و باید گفت از سال ۳۲ که کودتای ۲۸ مرداد شد گرفتار آمریکا بودیم و هستیم وباید با او مبارزه کنیم.

وی تنها راه نجات ملت ما را در  قوی شدن و مقابله با امریکا دانست و متذکر شد: آنهایی که فکر می‌کنند، می‌توانند با آمریکا مذاکره کنند اشتباه می‌کنند و برجام حجتی بر این بود که نشان داد آمریکا قابل اعتماد نیست و چهره خبیثی دارد و آنچه که می تواند باعث سربلندی ما شود مقاومت است که امروز سردار مقاومت ما مظهر و رهبر این مقاومت بود و به فضل الهی ادامه پیدا می‌کند.

قائم مقام بازرسی دفتر مقام معظم رهبری مولفه علمی را به عنوان دیگر مولفه دیگر قدرت ذکر کرد و افزود: باید از این نظر از مرزهای دانش عبور کنیم و کشور اول دنیا شویم چنانکه در برخی از موضوع‌ها اول شدیم و امروز در نانو، پزشکی و هسته ای و نظامی جزء ۱۰ کشور اول دنیا هستیم و جوانان ما باید با قدرت این مسیر را ادامه دهند.

فروزنده با تاکید بر اینکه باید بر اساس این دانش اقتصادمان را بسازیم، اضافه کرد: امروز گرفتارهای اقتصادی داریم که برخی از آن ناشی از فشارهای دشمن و بخشی از آن از  ساختارهای غلط اقتصادی ما است و بخشی از آن به نگاه و دیدگاه برخی از مسئولان است.

وی با تاکید بر اینکه باید اول رویکرد ما باور به داخل باشد، یادآور شد: با مشارکت دادن مردم و استفاده از دانش روز می‌توانیم تمام محصولات اساسی از جمله نفت و معدن را از خام فروشی نجات دهیم. 

قائم مقام بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه امسال که سال رونق تولید است باید با تمام وجود به تولید کنندگان کمک کنیم، گفت: باید گره مشارکت مردم در اقتصاد را باز کنیم و بروکراسی اداری را از بین ببریم و مسئولین نیز شب و روز دنبال کار و تلاش باشند.

فروزنده با بیان اینکه اطاعت از رهبری مولفه دیگر است، تصریح کرد: رهبری داهیانه مقام رهبری دشمنان را مایوس کرد و امروز کشوری سرفراز هستیم که موجب شکست امریکا شده است وحضور شما در این هوا و بارش برف نشان میدهد شما بهترین مردم هستید.

وی با اشاره به اینکه پیوند رهبری با مردم ناگسستنی است، افزود: مردم ولایت مداری هستید و مسئولین باید قدر این مردم را بدانند.

قائم مقام بازرسی دفتر مقام معظم رهبری گفت:مردم ما می‌دانند که کشور مال خودشان هست و تعیین کننده سرنوشت خودشان هستند.

فروزنده با تاکید براینکه مجلس باید عصاره ملت باشد که علاوه بر قانگذاری بر کارگزاران نظارت دارد، یادآور شد: نمایندگان مجلس باید دغدغه اسلام ، ارزشها و مردم محروم و خدمت را داشته باشد بنابراین بنابراین بصیرت مهم است  و در انتخاب نماینده  باید بررسی لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم قدرتی برای نظام و یک پشتیبانی محسوب می شود، ادامه داد: تمام دنیا بعد از شهادت سردار این انتخابات را رصد می کندبنابراین باید حضور حداکثری داشت زیرا وحدت ما تودهنی بر دشمن است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.