پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرهنگ دفاع مقدس در مرزبانی ادامه دارد/فرهنگ‌های دینی در مرزها گسترده شده است

0

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: فرهنگ دفاع مقدس در مرزبانی ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، سردار قاسم رضایی در آئین تودیع و معارفه فرماندهی دریابانی مازندران اظهار کرد: ما معتقدیم انقلاب ما در مسیر ظهور امام زمان است.

وی با قدردانی از همکاری دستگاه‌های اجرایی و قضایی خاطرنشان کرد: مرزبانی مازندران در چهار سال گذشته با پیشرفت‌های زیادی همراه بوده که نشان از همکاری دستگاه‌های اجرایی و قضایی استان دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا یادآور شد: مرزبانی به نمایندگی از 80 میلیون ایرانی در حال نگهبانی از مرزها است و کارکنان مرزبانی با اختلاف 80 درجه‌ای در حال خدمت هستند.

رضایی تصریح کرد: مرزبانان جمهوری اسلامی افرادی خستگی ناپذیر هستند که برای خدمت به کشور تمامی خستگی‌ها را به جان می خرند.

وی با اشاره به اینکه توطئه‌های زیادی از سوی دشمنان در حال طرح ریزی است، خاطرنشان کرد: به اذعان دشمنان، جمهوری اسلامی مرزهای خود را افزایش داده و این از قدرت نفوذ ایران است؛ این کشور در راستای آرمان انقلاب اسلامی در حرکت بوده و تمامی توطئه‌ها درحال خنثی شدن است.

رضایی با اشاره به این که فرهنگ دفاع مقدس در مرزبانی ادامه دارد، یادآور شد: امسال در مرزهای شرقی 70 تن مواد مخدر کشف شد که با درگیری مسلحانه همراه بود.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با نگاهی انقلابی در حال حرکت است و همین باعث شده تا فرهنگ های دینی در مرزها گسترده شود.

وی خاطرنشان کرد: مرزبانان افرادی هستند که خود را ارزان نمی فروشند و حدود 8775 کیلومتر مرز نیاز به پیگیری خدمات رفاهی برای مرزبانی دارد.

رضایی افزود: این انتظار وجود دارد که مجلس شورای اسلامی شغل مرزبانی را به عنوان یکی از مشاغل سخت معرفی کند.


 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.