پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرمانده فراجا: درخواست۴۰۰ هزار گذرنامه زیارتی اربعین از طریق سامانه «پلیس من» صادر شده است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار احمدرضا رادان امشب در مراسم یادواره ۱۲۹ شهید انتظامی شهرستان ساری در حسینیه عاشقان کربلا ساری اظهار کرد: مازندران افتخار آن را دارد که شهر و روستای آن بی شهید نیست این را متصل کنید به مسیر کربلا، این بدان معنی است شهدای مازندران مسیر حسینی را انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: در مسائل روز دقت کنید که دشمن می‌خواهد دو چیز را از شما بگیرد اولی عفت و دومی غیرت اگر این را دشمن از ما بگیرد ما در مسیر دشمن قرار می‌گیریم.

رادان درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده پلیس برای مراسم اربعین افزود: تمامی دستگاه‌های مرتبط در کشور هماهنگی‌های لازم را انجام دادند و با توجه به نشست‌های متعدد با مسئولان کشور عراق تا بحال هیچ مشکلی برای عزیزانی که می‌خواهند در مراسم اربعین شرکت کنند مشکلی وجود نخواهد داشت. 
 
فرمانده انتظامی کشور برای سرعت در کار چاپ گذرنامه به اقدامات جدید اشاره داشت و گفت: برای سرعت در این کار اقدام به ایجاد و چاپ گذر زیارتی کردیم که مردم می‌توانند در این اتفاق جدید با مبلغ ۵۰ هزار تومان به جای گذرنامه اصلی گذرنامه زیارتی دریافت کنند که این حرکت در سرعت دریافت گذرنامه کمک کرده و فوایدی چون هزینه کمتر نسبت به گذرنامه اصلی دارد و همچنین این گذرنامه پنج سال هم اعتبار دارد.
 
رادان خاطرنشان کرد: درگاه پلیس من برای سفر زیارتی در موضوع گذرنامه زیارتی باز شده که تاکنون ۴۰۰ هزار نفر برای دریافت گذرنامه زیارتی به درگاه «پلیس من» مراجعه کرده و درخواست داده اند. 
 
وی از همکاری خوب دولت عراق تقدیر کرد و گفت: امسال با تلاش هر دو کشور سعی شده تا ایستایی کمتری در مرزهای دو کشور داشته باشیم.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه تعداد زیادی از مردم با وسایل نقلیه شخصی به مرزهای رسمی کشور مراجعه می‌کنند، یادآور شد: توصیه و انتظار ما از مردم این است که استراحت لازم را داشته باشند تا در طول مسیر حادثه‌ای را نداشته باشیم.

 /۸۶۰۱۸/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.