پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرماندار چالوس نسبت به سوءاستفاده از امکانات دولتی در انتخابات هشدار داد

0

محمدناصر زندی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان با تاکید بر این نکته که انتخابات مظهر اقتدار نظام اسلامی است ، گفت : استفاده از امکانات دستگاه های دولتی برای تبلیغ له یا علیه داوطلبان مجلس شورای اسلامی ممنوع است و تمامی مجریان و مسوولان انتخاباتی باید در رعایت کامل بی طرفی فعالیت کنند.

وی توضیح داد : بر اساس قانون ، نهادهای دولتی، تریبون های رسمی و رسانه های ملی حق تبلیغ برای هیچ نامزدی را ندارند و این ممنوعیت شامل فعالیت علیه نامزدها هم می شود.

زندی از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت : در زمینه تبلیغات نیز نامزدها به معرفی قابلیت ها و برنامه ها خویش و انتقاد دلسوزانه پرداخته و از تخریب دولت،‌ مجلس و رقبای خود پرهیز کنند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت کنونی منطقه ، کشور بیش از پیش نیاز به همدلی و وحدت دارد و برخورد یا حذف یکدیگر به عنوان سلایق مختلف چالش برانگیز خواهد بود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار می شود. شهرستان چالوس ، نوشهر و کلاردشت در غرب مازندران یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارند.

دفاع نماینده از عملکرد مجلس دهم 

نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با اظهار این که در آستانه برگزاری برخی به دنبال تخریب مجلس دهم هستند، گفت: این دوره مجلس هم همانند دوره های گذشته بدون ضعف نبوده ولی سیاه نمایی از عملکرد دوره دهم مجلس در اذعان عمومی بی انصافی است.

قاسم احمدی لاشکی با اشاره به فضای تبلیغاتی بویژه در فضای مجازی ، افزود: برخی از داوطلبان این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از هم اکنون در فضای مجازی به دنبال تخریب نمایندگان مجلس شورای اسلامی هسند که این اقدام با توجه به همه دسیسه ها و ترفند های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی به صلاح کشور نیست.

وی طرح سئوال از رئیس جمهوری ، تصویب طرح سه فوریتی بعد از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و تائید آن در شورای نگهبان در زمان تصویب در داخل مجلس، ممنوعیت پست داشتن افراد دو تابعیتی، منع به کارگیری بازنشستگان، تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان و تعیین مالیات بر ارزش افزوده را از کارهای مهم مجلس دهم برشمرد.

این نماینده مجلس بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت : حضور حداکثر مردم در این دوره از انتخابات پاسخ کوبنده ای به دشمنان نظام اسلامی خواهد بود و همه مسئولان برگزاری انتخابات هم باید شرایط لازم را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

احمدی به همه فعالان فضای مجازی هم توصیه کرد که در آستانه برگزاری انتخابات به دنبال اختلاف افکنی نباشند چرا که کشور نیازمند اتحاد و وحدت همه اقشار مختلف است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.