پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرمانداران استان مازندران از گرایشات مختلف سیاسی برای توسعه مناطق استفاده کنند

0

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا، احمد حسین‌زادگان امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار نکا اظهار داشت: جنس کار فعالیت در شهرستان کار پرمسئولیتی است که فرماندار سابق در طول دوره مسئولیت خود تلاش کرده است که امیدواریم در مسئولیت‌های مختلف موفق باشند، فرماندار جدید شهرستان از نیروهای خدوم و دلسوز نظام هستند و کارنامه درخشانی دارند که باید از بخشی‌نگری و واگرایی خودداری کنیم.

وی افزود: انتظار داریم فرمانداران در شهرستان به عنوان نماینده عالی دولت فضای همدلی وفاق دوستی ایجاد کنند و از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای خودداری کنند و میان گرایشات مختلف سیاسی تعامل ایجاد کنند.

حسین‌زادگان بیان کرد: ما کارگزاران نظام و دولت هستیم که بودجه اعتبار و تمام نقاط قوت این است که همه چیز برای مردم است و تمام کارها جهت رضای خداوند و رضایتمندی مردم باشد.

این مسئول ادامه داد: دولت تلاش کرد مشکلات اقتصادی جامعه مانند رکود و تورم را کاهش دهد که با ایجاد امید و رضایتمندی این مشکلات را برطرف کنیم.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه وجود دارد و ربطی به جناح و طیف سیاسی ندارد و امسال که طبق فرمایش مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد همه باید در این زمینه گام برداریم.

حسین‌زادگان بیان کرد: در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی همه ادارات وارد شوند و مناطق آلوده و حاشیه‌نشین را توجه کامل داشته باشیم که اقداماتی شد اما به نقطه مطلوب نرسیدیم.

وی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی گفت: شان ما خدمت به مردم است و تغییر و جابه‌جایی حذف افراد نیست بلکه جابه‌جایی‌ها برای ایجاد شرایط بهتر است روسای ادارات در جهت رضایتمندی مردم گام بردارند و پرتلاش بودن، زود آمدن و دیر آمدن مسئولان و برخورد مناسب با مردم همان تکریم ارباب رجوع است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: 50 درصد جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند که در جهت ارتقا سطح مدیریتی و ارتقا مدیریت شغلی به نحو مطلوب استفاده شود زیرا نقش بانوان در جامعه بسیار اهمیت دارد.

حسین‌زادگان گفت: مردم نکا مستحق خدمات بیشتر هستند که از فرماندار نکا انتظار داریم با مشی اعتدالی وفاق را میان ادارات بیشتر کنند واز همه ظرفیت‌ها جهت توسعه و برطرف کردن مشکلات اقتصادی و سیاسی جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: برنامه محور بودن، توجه به حقوق شهروندی، تعامل با ائمه جمعه انتظارات ما از فرماندار  بوده که در این زمینه نیز اجازه دهیم خود فرماندار بر دستگاه اجرایی نظارت کند و معاون و دیگر اعضای کابینه خود را خود انتخاب کنند.

تبیین سیاست‌های عمومی دولت در مازندران

سرپرست جدید فرمانداری نکا نیز در مراسم معارفه‌اش گفت: سیمای نظام را ترسیم کنیم همه ارکان مدیریتی از دهیار تا بالاترین ارکان مجلس به اتکا آزمون انتخاب می‌شوند که همان دموکراسی است.

عبدالجواد توحیدی مقدم افزود: تک تک ما در نظام مسئول هستیم و همه ما سرباز نظام و ولایت هستیم که باید گام مثبت و قدمی تاثیرگذار در جهت پیشبرد نظام برداریم.

وی افزود: دیپلماسی قوی نظام در زمینه‌های مختلف موجب شد دنیا مقابل کشور ما سر تعظیم فرود آورد.

توحیدی مقدم بیان کرد: دشمن تلاش دارد نظام را نظام ناکارآمد جلوه دهد که باید تلاش کنیم با وحدت و همدلی آسیب‌ها را کاهش دهیم زمینه توسعه را فراهم کنیم تا موجب کارآمدی نظام شویم و در این راستا از ظرفیت نخبگان و ارکان مهم استفاده کنیم.

سرپرست فرمانداری  نکا گفت: تلاش کنیم تبیین سیاست‌های عمومی دولت را داشته باشیم از مدیران می‌خواهم دچار روزمرگی نشوند و طبق آمایش سرزمینی، قانون‌گرایی پیگیر امور زیربنایی شهرستان باشند.

توحیدی مقدم افزود: نکا شهرستانی نیمه صنعتی، توریستی و کشاورزی ظرفیت فراوانی دارد که در استان حرفی مهمی برای گفتن دارد که باید برای نشاط و آرامش مردم گام برداریم.

تلاش برای کاهش تنش در ادارات نکا

امام جمعه نکا  نیز در این مراسم گفت: مراسم تودیع و معارفه یک مسئول تجلیل و تکریم یک خدمتگذار و معرفی یک خدمتگذار دیگر است که همه باید در خدمت خلق الله باشیم.

حجت‌الاسلام محمد باقر محمدی لائینی افزود: امیدواریم همه ما از کارگزاران دولت امام زمان(عج) باشیم که عمران، آبادانی و شادی واقعی در آن زمان است.

وی بیان کرد: فرماندار سابق کارنامه پرمحتوایی را در زمینه خدمت خود در شهرستان داشته و امیدواریم فرماندار جدید فعالیت و تلاش توحیدی داشته باشد و با ایجاد وحدت و ارتباط و تعامل بیشتر زمینه تنش را کاهش دهد.

امام جمعه نکا گفت: مردم نکا مردمی ولایتمدار هستند و روز گذشته با حضور پرشور خود به ندای امام راحل و مقام معظم رهبری لبیک گفتد که حق این مردم است که جوانه های امید و رضایتمندی در مردم ایجاد شود

لائینی افزود: از زحمات مسئولان که امنیت کامل را برای روزه‌داران ایجاد کردند تشکر می‌کنم که بدانیم امنیت و تقویت ایمان و تقوا نقش مهمی در جامعه دارد.

وی افزود: فلسفه ماه رمضان با تقوا بودن و خودسازی است که امیدواریم همه ما تا پایان این ماه پربرکت از این ماه بهره گیریم.

در این مراسم که بدون حضور جعفر احمدی فرماندار سابق نکا برگزار شد عبدالجواد توحیدی مقدم به سمت سرپرست فرمانداری نکا منصوب شد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.