پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرزند شهید تاش‌موسی: پدرم بر حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید داشت

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، زهرا تاش‌موسی فرزند شهید مدافع حرم مصطفی تاش‌موسی درباره بازگشت پیکر پدر شهیدش  می‌گوید؛ برگشت پدرم را عنایت خدا و پاداش صبر زینبی خانواده‌ می‌دانم و ایشان مردم‌دار بودند و خدمت به مردم را به همگان به ویژه به مسؤولان توصیه می‌کردند.

فرزند شهید تاش‌موسی با اشاره به اینکه شهید تاش‌موسی تنها شهید مدافع حرم رامسر است، گفت: پدرم تاکید داشت که پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

در ادامه شایان تاش‌موسی فرزند دیگر شهید مدافع حرم مصطفی تاش موسی هم نیز در این مراسم،گفت: خداوند متعال را شاکرم که با خبر بازگشت پیکر پدر، دل مادر و خواهرم شاد شد.

فرزند شهید مدافع حرم تاش موسی به برگزاری مراسم با شکوه وداع با پنج شهید مدافع حرم  «رحیم کابلی»، «محمدامین کریمیان»، «مصطفی تاش‌موسی»، «عباس آسمیه» و «عبدالله اسکندری» توسط مردم مومن و شهیدپرور شهر مقدس مشهد اشاره و اضافه کرد: این جمعیت پدرم شهید مصطفی تاش‌موسی را نمی‌شناختند و این حضور، دلگرمی بزرگی برای خانواده من است.

شایان تاش‌موسی در ادامه به بیان رشادت‌های پدر خود در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم هم پرداخت و خاطرنشان کرد: خبر بازگشت پدرم  پس از گذشت هفت سال در ماه محرم حسینی، پاداش صبر خانواده‌ام در این سال‌ها بود.

 /۸۶۰۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.