پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرزندان حزب‌الله در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به پیکر رژیم صهیونیستی هستند/ مسیر نورانی شهادت همچنان ادامه دارد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار اسماعیل قاآنی امشب در مراسم شب وداع شهدای مدافع حرم در بوستان ولایت ساری اظهار کرد: مازندران امروز بار دیگر اثبات کرد که در مسیر تبعیت ائمه معصومین و سرور و سالار شهیدان همچنان قدم‌های عملی بر می‌دارد.

وی گفت: وجود شهدا در ایامی که متعلق به سالار شهیدان است ولایت‌مداری این مردم را اثبات می‌کند.

فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: این روزها عطر حسینی بیش از همیشه سرتاسر کشور را معطر کرده است.

وی ادامه داد: مازندران پیشینه مدافع حرم بودنش را در طول تاریخ ثابت کرده و وجود امامزادگان در این استان نشان داد که این سرزمین مامن خاندان ائمه بوده است.

قاآنی افزود: وجود مردم ولایت‌مدار نه تنها در این جغرافیا بلکه مردم این سرزمین در طول جغرافیا هر جا که اسلام نیاز داشت، بی‌نظیر بوده است.

وی اضافه کرد: مردم مازندران در دوران دفاع مقدس  و در سال‌های اخیر با لشکر ۲۵ کربلا در همه صحنه‌ها حضور بسیار پررنگ داشتند و شهدای زیادی را تقدیم اسلام کردند.

فرمانده سپاه قدس یادآور شد: امروز وجود بیش از ۱۰ هزار و۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، سرمایه این استان هستند.

وی اضافه کرد: شهدا زندگی با عزت را به دیگر ملت‌ها آموختند، امروز به برکت شهدای عالی مقام این استان در سرتاسر عالم همه انسان‌ها به دنبال زندگی عزتمندانه هستند و از شهدای عالی مقام الگوگیری می‌کنند.

سردار قاآنی ادامه داد: شهدا یک روز جنگ را از درون کوچه‌ها و شهرها آغاز کردند، حادثه آمل نمونه بارزی است که با وجود توطئه دشمنان، سربازان نظام هر روز یک خاک‌ریزی را تصرف کرده و دشمنان را عقب رانده و امروز فرزندان رشید این سرزمین در آب‌های فراسرزمینی ضمن حراست از کیان اسلامی، حامی بسیار بزرگی برای محرومان جهان هستند.

سردار قاآنی ادامه داد: مسیر نورانی شهادت و درس زندگی عزتمندانه به واسطه رشادت‌طلبی شهدا ادامه دارد، هر جا که قدرت‌های استکباری حضور پیدا کردند، مردانی در برابر آمریکا و رژیم اشغالگر ایستادگی کردند و اینها کسانی هستند که در مکتب شهدا درس گرفتند.

وی یادآور شد: فرزندان پرورش یافته در فرهنگ شهدا، این روزها در برابر رژیم اشغالگر قدس ایستادگی کردند، شهدای این سرزمین استادان یک مکتبی هستند که شاگردان و قهرمانان مبارزه با استکبار تربیت کردند و این قهرمانان در اقصی نقاط جهان پراکنده هستند.

فرمانده سپاه قدس ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس نه تنها در مرزهای خویش اقدام به دیوارکشی کرده بلکه در داخل شهرک هم از ترس جان خودشان حصارکشی کردند، اما حداقل روزانه ۱۵ عملیات علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اگر در مسیری که امام حسین(ع) ترسیم کرده قرار بگیریم پایان عمر ما به شهادت ختم می‌شود.

سردار قاآنی خطاب به کشور اشغال گر قدس و آمریکا، گفت: ما در هر نقطه‌ای که باشیم از جنایت این دو غافل نمی‌شویم و امروز به صحنه‌ای رسیدیم که رژیم اشغالگر قدس به اضمحلال رسیده است، در مقابل فرزندان حزب‌الله در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن بر پیکر این رژیم هستند تا با از بین بردن این رژیم آرزوی امام راحل را برآورده کنند، ما هم به عنوان نظام اسلامی مانند گذشته پشتیبان آنها و با قدم‌های بلند در کنار آنها هستیم، در درون لبنان و سرزمین‌های اشغالی فرزندان این مناطق به استقلال رسیدند و نیازمندی‌های نظامی خویش را تامین می‌کنند.

به گزارش فارس، مردم ولایتمدار ساری با حضور پرشور خود امشب با پیکرهای پاک شهدای مدافع حرم شهید حاج رحیم کابلی، شهید مصطفی تاش‌موسی و شهید محمدامین کریمیان وداع کردند.

 /۸۶۰۳۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.