پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرار از شکست نساجی در چمن مخملی نصف جهان برابر نفت مسجد سلیمان/تساوی سوغات نساجی در نصف جهان

0

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| در چارچوب هفته دوازدهم لیگ‌برتر خلیج فارس دو تیم نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار نساجی با ترکیب علیرضا حقیقی، امیر جان ملکی، رضا جعفری، حسین زامهران، عبدالکریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، حسن نجفی مرزان، مسعود شجاعی و اکبر صادقی به میدان آمد.

در آن سوی میدان کمالوند تیم خود را با ترکیب، علیرضا دغاغله، مجتبی لطفی، مهران امیری، محمد بلبلی، امیر روستایی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، علی محسن زاده، سجاد حیدری، علی عبدالله زاده و مهرداد هدایتیان به میدان فرستاد.

نساجی که مجبور به بازی در اصفهان شده بود و ورزشگاه خانگی سپاهان را بعنوان ورزشگاه خانگی خود معرفی کرده، در زمین مخملی اصفهان برابر نفت به میدان رفت تا یک بازی تمام تاکتیکی به نمایش بگذارد.

بازیکنان نساجی که دیگر در این زمین جایی برای بهانه جویی نداشتند، در همان ابتدا مسعود شجاعی در دقیقه 6 این دیدار زمانی که دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان جلو آمده بود از میانه میدان شوتی را روانه دروازه کرد که ضربه این بازیکن پس از برخورد به دیرک به بیرون رفت.

در دقیقه ۹ بازی بازهم بازیکنان نساجی بودن که به سمت دروازه حریف یورش بردند و صاحب یک کرنر شدند، ارسال شجاعی پس از برخورد به دیرک دروازه توسط مدافعان دفع شد.

مهرداد هدایتیان مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان روی یک ضدحمله بسیار عالی صاحب موقعیت شد اما ضربه این بازیکن چندان تعریفی نداشت و از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۹ این دیدار بازیکنان نساجی ارسال خوبی درون محوطه جریمه داشت و در محوطه ۶ قدم توپ به اسلامی مهاجم نساجی رسید اما این بازیکن به طرزی غیرقابل باور توپ را به بیرون زد.

همچنین در دقیقه ۲۷ بازیکنان نفت روی یک پاس بسیار عالی صاحب موقعیت ضدحمله شدند اما حقیقی دروازه‌بان نساجی به بیرون محوطه آمد و توپ را پیش از رسیدن به مهاجم حریف دفع کرد.

در دقیقه ۳۲ این دیدار عبدالکریم اسلامی در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه نه چندان خوب این بازیکن را دروازه‌بان صنعت نفت به خوبی در اختیار گرفت.

پشت محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان بازیکن نفت با دست توپ را متوقف کرد و بازیکن نساجی به اعتقاد بر این داشتند که توپ داخل محوطه جریمه حریف به دست بازیکن نفت برخورد کرده و باید پنالتی گرفته شود که در ادامه این خطای هند نیز برای نساجی نتیجه‌ای نداشت.

تلاش‌های دو تیم در نیمه نخست گلی را در پی نداشت تا دو تیم با نتیجه صفر ـ صفر راهی رختکن شوند و خود را برای نیمه مربیان آماده کنند.

اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و در حالی که همه منتظر گلزنی نساجی بودند بر خلاف جریان بازی روی اشتباه مدافعین نساجی، هاتف نادری در دقیقه ۸۲ برای شاگردان کمالوند گلزنی کرد.

اما این پایان کار نبود و تنها دو دقیقه بعداز گل نفتی ها، مسعود شجاعی از روی نقطه پنالتی دروازه نفتی‌ها را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود و با همین نتیجه هم این بازی به پایان برسد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند و نساجی هم در زمین باکیفیت هم نتوانست امتیاز لازم را کسب کند.

به گزارش فارس؛ نفتی‌ها با این تساوی با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم و در مقابل شاگردان الهامی با ۱۵ امتیاز در رده هشتم باقی ماندند.

  / ۸۶۰۵۹/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.