احمدی، رئیس اداره ثبت احوال بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز از اعلام آمادگی این اداره در ارائه ی کارت ملی هوشمند به متقاضیان در بخش چهاردانگه خبر داد.
رئیس اداره ثبت احوال چهاردانگه در این باره به خبرنگار ما گفت: با توجه به سیاستهای سازمان ثبت احوال کشور در سال ۱۳۹۴ و فعال شدن سامانه کارت هوشمند ملی، متقاضیان دریافت کارت ملی هوشمند در بخش چهاردانگه می توانند با مراجعه به اداره ثبت احوال چهاردانگه از خدمات این اداره در این مورد بهرمند گردند.
احمدی با اعلام اینکه اداره ثبت احوال چهاردانگه در سال ۹۴ ظرفیت صدور ۲۰۰۰ کارت ملی هوشمند را دارد گفت: متقاضیان دریافت کارت ملی هوشمند می توانندجهت ثبت نام و نوبت گیری به این اداره مراجعه نمایند.
وی در پایان اعلام کرد: متقاضیان می توانند بعد از ثبت نام و دریافت کد رهگیری و نوبت، جهت تکمیل فرایند صدور کارت به اداره ثبت احوال چهاردانگه مراجعه کنند.