پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فجر44| افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۱ پروژه با اعتبار ۴۸۱ میلیارد تومان در بهشهر

0

علی اصغر میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بهشهر اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر باید با رویکرد خدمت به مردم و بیان دستاوردهای انقلاب باشد و در این راستا باید  نشاط و امیدآفرینی را افزایش دهیم.

وی افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر کمیته‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی و آموزشی در نظر گرفته شده و برنامه‌های مختلفی در این ایام اجرایی می‌شود.

فرماندار بهشهر یادآور شد: همه تلاش ما اجرای برنامه‌ها با محوریت مردم است و مردمی بودن برنامه‌ها باید در دستور کار همه کمیته‌ها باشد.

میرزایی با تاکید بر فضاسازی شهری آن را نیازمند یک کار جدی و ابتکاری با محتوای اثرگذار دانست و گفت: سیمای شهر باید رنگ و بوی انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام بگیرد و استفاده از ظرفیت‌های مردمی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار بهشهر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۱ پروژه با اعتبار ۴۸۱ میلیارد تومان در بهشهر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در طول دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود. 

وی اظهار کرد: ۴۶ پروژه با اعتبار ۴۰۰  میلیارد تومان افتتاح می‌شود که از این تعداد ۴۰ پروژه  با ۳۱۲ میلیارد تومان در بخش دولتی، ۴۸ میلیارد تومان قالب تسهیلات خوداشتغالی و یک پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی است.

میرزایی گفت: در دهه فجر امسال ۴ پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در بخش دولتی کلنگ‌زنی می‌شود تا با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها گامی برای توسعه بیشتر گام برداریم.

وی با تاکید بر حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیوند دوباره مردم با انقلاب و رهبری و شهداست و مردم با حضور حماسی خود بار دیگر پیوند ناگسستنی خود با انقلاب و نظام را به نمایش خواهند گذاشت.

پایان‌ پیام/۸۶۰۰۲/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.