پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فجر44| افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۷ پروژه عمرانی طی دهه فجر در نکا

0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، عبدالرضا بابایی امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: جلسات اینچنینی همان جهاد تبیین مد نظر رهبری و خنثی کردن توطئه های دشمنان است واگر چه ۴۴ سال دشمنان تلاش کردند تا مردم را ناامید کنند، ما همچنان استوار ایستاده‌ایم.

وی افزود: وظیفه داریم در حوزه جهاد تبیین از دستاوردهای انقلاب و نظام دفاع کنیم.

فرماندار نکا گفت: دشمنی دشمنان ما با نظم سال‌هاست که وجود دارد و همه دشمنان، دست به دست هم دادند تا سرنگونی نظام محقق شود.

وی یادآور شد: اعتماد و اعتقاد مردم موجب شد که دشمن نامید شود و باید  اتحاد و وحدت بین‌ما  بیشتر شود تا شاهد توفیقات بیشتر نظام باشیم.

بابایی بااشاره به برنامه‌های دهه فجر در شهرستان نکا گفت:  ۵۰۰ برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در نکا در دستور کار ما در دهه فجر است و در همین راستا ۲۱ کارگروه شکل گرفته و برنامه‌های متنوعی اجرایی می‌شود.

فرماندار نکا افزود: در دهه فجر امسال ۴۴ پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان نکا افتتاح و ۳ پروژه ۲۲۱ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

بابایی عمده پروژه‌های دهه فجر امسال در نکا را در حوزه ورزش، راهداری، محیط زیست، بهداشت، کمیته امداد، شهرداری، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، برق، آبفا، مخابرات، بنیاد مسکن و… اعلام کرد و شد: تلاش داریم تا در دهه فجر امسال بار دیگر با اعلام عملکردها و افتتاح و کلنگ زنی، اقتدار نظام را به نمایش بگذاریم.

بابایی گفت:  در سال جاری در مجموع  بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت و دهه فجر افتتاحیه و کلنگ‌زنی داشته و در دست انجام داریم و ۴۲۱ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود که ۱۳۰ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

نماینده عالی دولت در نکا اظهار کرد: در تبیین دستاوردهای نظام باید همه ما وارد کار شویم و بالندگی نظام را به نمایش بگذاریم.

بابایی گفت: مقایسه عملکردهای نظام در نکا در حال حاضر و قبل از انقلاب بی مانند است و در بسیاری از شاخص‌ها رشد داشته‌ایم و امید به زندگی افزایش یافته و بسیاری از موفقیت‌ها حاصل تلاش همه‌ مردم و مسؤولان در این‌نظام است.

وی افزود: بسیاری از محصولات کشاورزی و صنعتی از همین شهرستان به کشورهای مختلف صادر می‌شود و محصولات انحصاری بی مانندی داریم که موجب تحول چشمگیر در منطقه و استان و کشور است و باید قدر داشته‌های خود را بدانیم.

بابایی گفت: خدمات رسانی، حضور در بین مردم و بازار، بازدید سرزده از  ادارات، حضور در مساجد و مردم در شهرستان و رفع مشکلات از برنامه‌های مهم‌ در طول سال بوده و است که اجرایی شده و می‌شود و معتقدیم اعماق جامعه باید از عملکرد دولت مطلع باشند.

فرماندار نکا اظهار کرد: در جهاد تبیین کار ریشه‌ای مهمی در نکا انجام شده و در این بخش نهضت سواد رسانه‌ای در مدارس اجرایی و ۴ هزار نفر در سه ماه گذشته آموزش دیدند و با توجه به اینکه دشمن با همه انرژی وارد شد، این کار مبنایی  سواد رسانه‌ای در مدارس نکا اجرایی شد تا مصونیت در فضای مجازی ایجاد شود.

پایان پیام/ ۸۶۰۰۲/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.