پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فجر 44| اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه دهه فجر در چالوس

0

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، مرتضی رمضانی در نشست خبری با رسانه ضمن بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان تاریخ و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: این انقلاب تفاوت زیادی با انقلاب‌های تاریخ معاصر دارد.

وی افزود: امام با شعارها و آرمان‌هایی که برای این انقلاب تدبیر کردند توانستند نظام جمهوری اسلامی را بر کشور ایران حاکم کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس با بیان اینکه این انقلاب یکی از بی‌نظیر ترین انقلاب هاست که توانست کشور را از وابستگی به استکبار و استعمار نجات دهد، بیان کرد: تدبیر حکیمانه امام کشور را از ظلمات به نور تبدیل و کشوری که سال ها زیر چکمه استکبار و استعمار بود را با همراهی مردم  تدبیر الهی نجات دهد.

رمضانی افزود: قطعا اگر حضور و همراهی مردم نبود در پیروزی انقلاب با مشکل عدیده‌ای مواجه می‌شدیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس به تدبیر امام بعد از ۱۴ سال تبعید و دعوت به همدلی مردم برای قیام الهی اشاره کرد و گفت: این وحدت، همدلی و اعتماد بین امام و مردم نقش بزرگی را در انقلاب رقم زد.

رمضانی افزود: این پیروزی انقلاب چهار دهه را پشت سرگذاشته و وارد دهه پنجم شده است، انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها پیشرفت‌های بزرگی کرد و دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیشرفت‌های زیادی را در حوزه‌های مختلف داشت اظهار کرد: کشور ما در دنیای امروزی مقتدر است و قطعا کشور پیشرفت داشت که دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامی است به هر توطئه‌ای دست می زند؛ دیروز در جنگ سخت و امروز با جنگ اقتصادی در مقابل ملت بزرگ ایران اسلامی راه انداخته است و خدا را شاکریم که با وجود رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و آگاهی و بصیرت مردم توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس به برنامه‌های اجرایی دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر از روز چهارشنبه دوازده بهمن ماه با شعار انقلاب اسلامی، ولایت و رهبری شروع خواهد شد.

رمضانی به نواختن زنگ انقلاب در مدارس، رژه موتوری و خودرویی درسطح شهر چالوس، هچیرود و مرزن‌اباد، جشن انقلاب در ادارات و مدارس، برپایی نمایشگاه انقلاب در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج، رزمایش بیت‌الله مقدس ۱۳، برگزاری فوتسال بین ادارات، عطر افشانی گلزار شهدا، ویزیت رایگان در روستاهای محروم، افتتاح خانه محروم، افتتاح گلزار شهدا، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی به عنوان بخشی از برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان چالوس اشاره کرد و افزود: مشاوره جوانان و نوجوانان با محوریت جهاد تبیین، جشن بزرگ انقلاب در سینما جهان نما، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، همایش گفتمان انقلاب اسلامی، مراسم اعتکاف دختران، جشن انقلاب و بازارچه اقتصاد مقاومتی زمان کارافرین، برگزاری مسابقات بومی محلی طناب کشی و والیبال، مسابقات کتابخوانی زن، زندگی و آزادی ور سطح حوزه، برگزاری اردوهای جهادی و اکران فیلم های جشنواره عمار، افتتاح طرح‌های اقتصادمقاومتی، محفل انس با قرآن و همایش دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر ۱۴۰۱ می‌باشد.

پایان پیام/۸۶۰۶۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.