پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فجر 42| خلق حماسه مردم دیار علویان در صحنه‌ای که پیوسته به‌جاست

0


به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مردم ولایت‌مدار و انقلابی این است یوم الله ۲۲ بهمن امسال را به‌دلیل کرونایی بودن حال و هوای استان در راهپیمایی مجازی و خودرویی شرکت کرده و بار دیگر میزان اردات خود را نسبت به امام راحل و خط رهبری نشان می‌دهند.

گرامیداشت و جشن پیروزی انقلاب اسلامی با طنین‌انداز شدن فریاد الله اکبر در کوچه پس کوچه‌های شهر آغاز شد و ادامه کار با ورود به فضای مجازی به‌خصوص ایسنتاگرام لینک‌های راهپیمایی مجازی امکان‌پذیر است.

راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن ۹۹، در مرکز استان ساعت ۹:۳۰ صبح روز چهارشنبه از میدان حضرت امام(ره)، حسینیه عاشقان کربلا تا میدان شهدای ساری برگزار خواهد شد.

مردم به‌یاد راهپیمایی باشکوه سال گذشته شعارهای؛ الله اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد تا بار دیگر به رسانه‌های غربی بار بگویند که با تمام روح و جان خود در صحنه حاضر خواهند بود.

 

همزمان با چهل و دومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی، مردم پای کار انقلاب این روزها لبیک‌گویان به ندای رهبری در مقابله با ویروس کووید ۱۹، در حال تزریق واکسن کرونا هستند‌، به امید اینکه هر چه زودتر دوست‌داران انقلاب وارد صحنه‌هایی همچون صحنه حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شوند.

*حضور موتورسواران گردان‌های امنیتی امام علی (ع) و امام حسین(ع) سپاه شهرستان بابل

 

 

* جان وطن و ۴۲ ساله که برای تو جان و تن دادیم و گل سرخی که یاد شهیدان را برای ما زنده می‌کند

 

 

رژه خودرویی در مناطق مختلف شهرستان رامسر از دقایقی پیش آغاز شد و  تا دقایقی دیگر رژه خودرویی به صورت تجمعی در جنب مصلی جوادالائمه شهرستان گرد هم آمده تا یوم‌الله ۲۲ گرامی داشته شود.

 

 

بوسه عشق بر پرچم ایران؛ اقدام زیبای شهروند ساروی

یک شهروند ساروی برای ادای احترام به پرچم سه رنگ کشورمان در میدان امام خمینی (ره) پرچمی که نشان از خون سرخ شهدا دارد را بوسه عشق می‌زند.

 

فجر 42| صحنه‌ای که خالی نشد/مسؤولان نوکر مردم و شهدا هستند

همه مسؤولان نوکر مردم و شهدا هستند و باید خدمت‌گذاری صادقانه را به مردم ارائه کنیم در این مسیر لحظه‌ای کوتاه نیاییم و در همان راهی که امام و شهدا ترسیم کردند قدم بگذاریم؛ این مطالب چکیده‌ای از حرف‌های مسؤولان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران است.( بیشتر اینجا بخوانید)

مردم ۱۰۰ درصد پای انقلاب هستند/ مسؤولان کاستی‌ها را جبران کنند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ملت ایران بیش از ۲۲۰هزار نفر از بهترین عزیزان خود را به مسلخ عشق بردند تا بتوانند عزت ملی خود را حفظ کنند، گفت: اما نکته‌ مهمی که وجود دارد این است که هدایت‌ها و تدابیر رهبری بر دو بخش است که یک بخش آن متوجه مردم و بخشی دیگر متوجه مسؤولان است آنچه که در ارتباط با مردم بوده ۱۰۰ درصد اجرایی شده و بخش دیگر در ارتباط با مسؤولان با کاستی‌هایی مواجه شده است که لازم است در این زمینه اهتمام صورت گیرد.(بیشتر اینجا بخوانید)

 

 /۳۱۴۱/ج

 




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.