پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فایل صوتی: نماز جمعه مرکز بخش چهاردانگه در ۱۱ تیر ۹۵ + تصاویر

نماز جمعه بخش چهاردانگه در شهر کیاسر به امامت حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ برگزار شد.

4

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، نماز جمعه بخش چهاردانگه در شهر کیاسر به امامت حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه در تاریخ ۱۱ تیر ۱۳۹۵ برگزار شد. نماز جمعه این هفته همزمان با برگزاری روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد.

 

در انتهای همین مطلب می توانید فایل صوتی نماز جمعه این هفته را در قالب فایل صوتی گوش دانلود و دریافت فرمائید.

 

حجت الاسلام تیموری در بخش هایی از خطبه دوم نماز جمعه این هفته از حضور پرشور همه ی آحاد مردم بخش و مسئولان، مدیردان، سپاه، بسیج و همه ی قشرهای مردم منطقه در راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

 

namaz-jomea-95-4-12-1 namaz-jomea-95-4-12-3

 

خطیب جمعه چهاردانگه در مورد اهمیت روز جهانی قدس گفت: قدس شریف قبله ی اول ما مسلمانان بود. اما بنا بر دلایلی که خداوند در قرآن کریم آن را آزمون بیان کرده قبله ی ما مسلمانان از قدس به سمت کعبه تغییر یافت تا پیروان اصلی پیغمبر اسلام شناخته شوند.

 

namaz-jomea-95-4-12-2 namaz-jomea-95-4-12-4 namaz-jomea-95-4-12-5

 

حجت الاسلام تیموری با بیان اینکه روز جهانی قدس روز حیات اسلام است گفت: اگر ما این همه برای آزادی قدس تلاش می کنیم و فریاد می زنیم به این دلیل است که ما زنده ایم و نفس می کشیم و برخی از کشورهای عربی چرا فریادی نمی زنند چون آنها مرده اند و نفس نمی کشند. به دلیل اینکه قدس شریف هم اکنون در چنگال غاصبان صیهونیسم اسیر است و چون قدس بخشی از وجود مسلمانان است ما باید احساس درد کنیم و فریاد که عضوی از پیکره ی ما به دست دشمن غاصب صیهونیستی افتاده است.

 

فایل صوتی نماز جمعه بخش چهاردانگه – ۱۱ تیرماه ۱۳۹۵

 مدیت زمان : ۳۰:۴۲    |    فرمت: mp3     |    حجم فایل: ۳٫۵ مگابایت

download-video

 

4 نظرات
  1. نکته سنج می گوید

    بسیار جادارد از مناسب بودن زمان خطبه ها در این هفته که مفید بوده است تشکر کنم.گاها طولانی شدن خطبه بیش از۱۵دقیقه موجبات خستگی را فراهم میاورد که این هفته بسیار مناسب بوده است

  2. کیاسری می گوید

    نماز جمعه این هفته بسیاری از شبهات در مورد فلسطین رو اشکار کرد جا داره تقدیر و تشکر کنم از امام جمعه انقلابی و دانشمند شهرمون که با بهره برداری از ایات و روایت خطبه های بسیار شیوا و مطالب جدیدی را بیان می کنند

  3. کیاسرصفا می گوید

    عالی بود

  4. ho می گوید

    باتشکر وخسته نباشید ای کاش از سخنران روز قدس که چهاردانگه ای بود هم میگفتید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.