پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فایل صوتی: حضور گروه برنامه رادیویی « موج جوونی » شبکه جوان در شهر کیاسر

1

روز پنجشنبه و جمعه هفته گذشته 10 و 11 مردادماه 1398 گروه برنامه سازی رادیویی « موج جوونی » در سکوت خبری در شهر کیاسر حضور یافت و برنامه ی هفته گذشته خود را در این شهر کوچک و زیبا اجر کرد. این برنامه رادیویی با مجری توانای مازندرانی خود ( حسن اسماعیل پور ) در مدت پخش خود توانسته شنوندگان زیادی به دست آورد. موج چوونی هر هفته در یکی از شهرهای کشور حضور یافته و به صورت زنده برنامه را روی آتن شبکه رادیویی جوان می برد.

در ادامه فایل صوتی اچرای این برنامه رادیویی در شهر کیاسر در 4 بخش خدمت شما تقدیم می گردد.

……………………………………………….

برنامه موج جوونی – پنجشنبه 10 مرداد 1398 – شهر کیاسر – بخش اول

 

برنامه موج جوونی – پنجشنبه 10 مرداد 1398 – شهر کیاسر – بخش دوم

 

برنامه موج جوونی – جمعه 11 مرداد 1398 – شهر کیاسر – بخش اول

برنامه موج جوونی – جمعه 11 مرداد 1398 – شهر کیاسر – بخش اول

 

پایگاه خبری چهاردانگه بر حسب وظیفه ی رسانه ای خود فایل صوتی کامل این برنامه رادیوییی را در منتشر می کند. ولی این گلایه وجود دارد که چرا این برنامه در سکوت خبری و بدون اطلاع رسانه های منطقه از جمله پایگاه خبری چهاردانگه برگرار شده است. مسلما مسئول و برگزارکننده و هماهنگ کننده اجرای این برنامه ی رادیویی شهرداری و شورای شهر کیاسر بوده. آیا مسئولان شهرداری و شورای شهر کیاسر نباید این موضوع را اطلاع رسانی کرده و رسانه های منطقه را در این مورد مطلع می کردند؟ مگر چند برنامه اینچنینی فرهنگی و رسانه ای در سال در بخش چهاردانگه و شهر کیاسر اتفاق می افتد؟ آیا بهتر نبود با مطلع کردن رسانه های منطقه از ظرفیت این رسانه ها هم برای پیشبرد اهداف فرهنگی منطقه استفاده کرد؟

این که اطلاع از برگزاری این برنامه در شهر کیاسر از طریق استوری اینستاگرامی مجری برنامه ( حس اسماعیل پور ) و برخی از دوستان رسانه ای و تازه بعد از پخش از رادیو از صفحه اینستاگرام شهردار محترم باشد چندان زیبنده نیست و این امر موجب عدم هماهنگی و انجام وظیفه از سوی رسانه های منطقه در انعکاس این رویداد فرهنگی در منطقه می شود.

امیدواریم که با عنایت مسئولان بخش و شهر کیاسر دیگر شاهد این بی برنامه گی ها در منطقه نباشیم تا بتوان از ظرفیت های همه ی بازوهای فرهنگی بخش از جمله اجرایی ، سیاسی ، رسانه ای و … استفاده کرد.

 

  • به دلیل حجم بالای فایل های صوتی مجبور به کاهش حجم فایل ها و به تبع آن کاهش کیفیت آن شدیم که از این بابت عذرخواهی می کنیم.
1 نظر
  1. عاشق ولایت می گوید

    سلام واقعاحای تاسف وتعجب هست که چرا اطلاع رسانی نکردنددقیقا حق باشماست وگله شما به جاست چون برنامه رادیویی برای کل کشور بود اطلاع رسانی میشد خییلی استفاده میکردند ودر جریان قرار میگرفتند وزمینه شناخت برای همه ایرانی ایجاد میشد واقعا حیف شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.