پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| پیگیری موضوع زباله در بستر رودخانه هراز/ از جمع‌آوری زباله تا انسداد مسیر دسترسی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «تخلیه انبوه زباله در بستر رودخانه هراز» خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند.

وحید رضاییان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: بلافاصله بعد از پیگیری خبرگزاری فارس در ارتباط با انبوهی از زباله‌ها در بستر رودخانه هراز شخصا در منطقه حضور یافتم.

وی با تشکر از این گزارش و پیگیری خبرگزاری فارس، افزود: شخصا پیگیر شدم و بعد از پیگیری مشاهده کردم به اندازه یک دستگاه خودروی نیسان زباله در محل رهاسازی شده است.

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل  اضافه کرد: مشاهدات حاکی از این است این زباله‌ها خانگی بوده که متاسفانه توسط یکسری افراد در محل رهاسازی شده است.

این مسؤول با اعلام اینکه باحضور ماموران محیط زیست راه دسترسی به این مسیر مسدود شده است، تصریح کرد: همچنین در حال هماهنگی و رایزنی با اداره راه و شهرسازی شهرستان هستیم که یک دستگاه لودر برای جمع‌آوری زباله به این منطقه منتقل شود تا بتوانیم زباله را از این مکان جمع کرده و مسیر را کاملا ببندیم.

رضاییان گفت: با انسداد این مسیر هیچ مسیر فرعی برای تخلیه زباله وجود نخواهد داشت و از این پس شاهد بروز چنین مسائلی نخواهیم بود.

 /۸۶۰۳۴/ج/ر


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.