پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| پاک‌سازی سواحل از زباله با کمک سمن‌ها

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت موضوع مهم  در سامانه فارس من که دغدغه مهم مردم استان بوده با این عنوان‌ که «ضرورت قرار دادن سطل‌های زباله در سواحل دریای خزر » خواستار پیگیری موضوع شده‌‌اند.

در ادامه این عنوان آمده است: سالهاست مشکل وجود زباله در سواحل دریای خزر، باعث تخریب طبیعت این منطقه شده است. از مسؤولان مربوطه خواستار جمع‌آوری و پاکسازی سواحل از زباله‌ها و قرار دادن سطل‌های زباله و رسیدگی منظم هستیم.

در همین خصوص علی رجبی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران، اظهار کرد: در کنار اینکه بحث قرار دادن سطل زباله و همچنین جمع‌آوری زباله در ساحل در دستور کار قرار دارد در طول سال چندین بار ساحل استان را با کمک سمن‌ها پاک‌سازی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بحث پاک‌سازی مازندران از زباله همچمنان در حال اجرا است، افزود: در همین‌ زمینه در کنار پاک‌سازی معابر، جاده‌ها و همچنین سواحل استان انجام می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استاندار مازندران بیان کرد: در عین حال همواره بحث رهاسازی زباله در طول سواحل استان دغدغه جدی است که تحقق این مهم مستلزم همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهادها است.

رجبی گفت: عاری‌سازی سواحل استان از زباله دغدغه‌ای جدی است که ضرورت دارد همه در کنار هم باشیم تا این مهم محقق شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.