پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| مسکن مهر نکا غرق در بی‌مهری/ از خطر سقوط ساکنان در چاهک آسانسور تا وعده بی‌سرانجام آقای وزیر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

خبرگزاری فارس مازندران ـ جاوید عباسی| تعدادی از مخاطبان این رسانه در سامانه فارس من با ثبت سوژه‌ پروژه بلاتکلیف مسکن مهر جامخانه مازندران خواستار پیگیری رسانه‌ای برای انعکاس مشکلات مسکن مهر در منطقه جامخانه شدند.

نخستین مطالبه ما از مسؤولان شهرستانی در نکا بود که قول پیگیری داده شده اما کافی نبود.(بیشتر اینجا بخوانید)

همزمان با درخواست مردم و ثبت این سوژه محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مازندران حضور یافت که گلایه‌های مردمی به اطلاعش رسید و قول پیگیری دارد.

استاندار مازندران هم در جریان مشکلات مردم این منطقه قرار گرفته است.

بارها و بارها خبرنگار فارس با محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان در این باره صحبت کرده اما نتیجه‌ای به نفع مردم حاصل نشده است.

برای انعکاس واقعیت‌های موجود در مسکن مهر نکا خبرنگار فارس به صورت میدانی در محل حاضر شده و گلایه‌های مردمی و حقایق موجود را از زبان ساکنان این منطقه انعکاس می‌دهیم که اگر اراده‌ای برای رفع این دغدغه مردم وجود دارد حداقل پس از انتشار این فیلم عملیاتی شود.

 

 

قابل ذکر است که این گلایه‌های مردمی پیش از انتشار به اطلاع همه مسؤولان در اداره کل راه و شهرسازی، استانداری و حتی وزیر راه و شهرسازی رسیده است، محمد اسلامی به خبرنگار فارس قول داده است که مشکل مسکن مهر نکا را پیگیری می‌کند.( اینجا بخوانید)

به گزارش فارس، یکی از پیمانکاران که قرار بود برای کمک به بهسازی پروژه مسکن مهر نکا ورود پیدا کند به خبرنگار فارس اعلام کرد به دلیل عدم همکاری اداره کل مسکن و شهرسازی حاضر به ادامه فعالیت برای تکمیل این پروژه نیست.

 /۸۶۰۰۴/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.