پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| ساماندهی و سالم‌سازی شهرک‌های خصوصی در مازندران/در بحث عفاف و حجاب تابع سیاست‌های کلان هستیم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت دو موضوع مهم  در سامانه فارس من که دغدغه مهم مردم استان بوده با این عنوان‌ها که «به وضعیت حجاب دختران در غرب مازندران رسیدگی کنید» و همچنین « درخواست برخورد قاطع با هنجارشکنان سواحل مازندران» خواستار پیگیری موضوع شده‌‌اند.

در ادامه این عنوان آمده است: وضعیت حجاب در غرب استان مازندران شهرهای رامسر،‌ تنکابن، عباس‌آباد،سلمان‌شهر، چالوس و نوشهر بسیار اسفناک شده است و کشف حجاب بیداد می‌کند؛ چه در خیابان‌های اصلی مراکز شهرهای نام برده و چه در مراکز خرید شهرهای نام برده شده، تقاضا داریم هرچه زودتر به این وضعیت اسفناک حجاب دختران در غرب مازندران رسیدگی کنید.

در ادامه ذکر کرده‌اند: با مراجعه به ساحل دریای مازندران واقع در بابلسر، نظاره‌گر بی‌حیایی و گستاخی برخی بانوان با پوشش بسیار نامناسب و اقدامات هنجارشکنانه بودم که واقعا دیدن این صحنه‌ها عذاب‌آور است،  لطفا فکری برای برخورد قاطع با بی‌عفتی در کنار ساحل مازندران کنید.

در همین خصوص به سراغ روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران رفتیم که در پاسخ به خبرنگار ما گفت: در گذشته دیار علویان نقطه کانونی جوشش و شکل‌گیری تمدن‌های شیعی و درواقع قلب تپنده جهان شیعی بوده است.

وی اظهار کرد: همه کسانی که دلسوز مازندران هستند توصیه ما این است احترام این سبقه و ریشه‌های تاریخی و فرهنگی را نگه دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام اینکه ساماندهی و سالم‌سازی شهرک‌های خصوصی در دستور کار است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم هیچ موضوعی باعث توهین و بی‌احترامی به ساکنان این استان نباشد و  از گردشگران هم می‌خواهیم حرمت این استان و شهدا را نگهدارند.

سلگی با بیان اینکه در بحث عفاف و حجاب تابع سیاست‌های کلان نظام و دولت هستیم، یادآور شد: همه دستگاه‌های متولی در این زمینه در چهارچوب قوانین مصوب و بخشنامه‌های ابلاغی حرکت می‌کنند.

وی گفت: باید زمینه و بستر برای اعتلا و ارتقای استان مازندران فراهم شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.