پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| درصد کمی از متقاضیان مسکن مهر چالوس به تعهدات خود در زمان مقرر عمل کردند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌‌هایی با عنوان «مسکن مهر‌های بی‌پایان چالوس» ، «کوتاهی در خصوص مسکن مهر فرج‌آباد چالوس»، «انتظار ده ساله مسکن مهر فرج آباد چالوس تمامی ندارد»در سامانه فارس‌من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

البته پیش از این نیز در سامانه فارس من سوژه‌هایی با عناوین «همچنان در انتظار تحویل مسکن مهر فرج‌آباد چالوس هستیم» و «تکلیف مسکن مهر در فرج‌آباد شهرستان چالوس مشخص شود» به ثبت رسیده است.

باتوجه به ثبت سوژه‌ها خبرگزاری فارس مازندران پیگیری‌های لازم را در این زمینه در دستور کار داشته تا پاسخگوی دغدغه‌ها و نگرانی‌ها مخاطبان باشد.

سیدعباس رهگشا معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: باتوجه به سوالات متقاضیان، پاسخ‌های متفاوت برای متقاضیان مختلف وجود دارد که اگر نام  یا شماره ملی متقاضی اعلام  شود می‌توان آخرین شرایط و دلایل و وضعیت را پیگیری و اعلام کرد.

وی افزود: در حالت کلی درصد بسیار کمی از متقاضیان به تعهدات پرداخت سهم آورده خود در زمان مقرر عمل کردند که این موضوع مستمسک اصلی سازندگان در عدم اتمام پروژه و تحویل آن است.

معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران اضافه کرد: معرفی متقاضی جهت تقسیط تسهیلات در راستای کاهش سود دوران مشارکت و حمایت از آنان  و با موافقت انها انجام شد.

رهگشا گفت: با این وجود و با توجه به شرایط افزایش قیمت‌ها ضرورت تسریع تکمیل سهم آورده اعضا  و رفع بهانه سازندگان در تکمیل و تحویل واحدها وجود دارد که در صورت تحقق موضوع، انتظار تحویل مرحله‌ای واحدها  در یک ماه آتی؛ البته با توجه به قول مساعد حل مشکل فاضلاب در مدت مذکور وجود خواهد داشت.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.