پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| تکذیب ابتلای 70 درصد کادر درمانی مازندران به کرونا

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تعدادی از مخاطبان این رسانه در فصل شیوع کرونا در استان مازندران از کمبود امکانات و تجهیزات در بیمارستان‌ها گلایه کردند و با ثبت سوژه‌ای خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

ابتلای ۷۰ درصد از کادر درمانی استان مازندران به بیماری کرونا از دیگر مسائلی بود که در این پیگیری‌ها مطرح شده است، موضوع را با تورج اسدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران مطرح کردیم وی در ارتباط با ابتلا ۷۰ درصد از پرسنل به کرونا این موضوع را تکذیب کرده است.

وی  در ارتباط با کمبود امکانات و نیازهای درمانی به خبرنگار فارس، گفت: تجهیزات کافی حفاظت فردی کامل در اختیار پرسنل در همه مراکز درمانی قرار داده‌ایم و در هیچ مرکز درمانی کمبودی وجود ندارد.

به جهت حساسیت موضوع و انتصاب محمدمهدی ناصحی به عنوان نماینده وزیر بهداشت در استان‌های مازندران و گلستان در امور درمان کرونا  این موضوع از این طریق هم پیگیری شده است.

ناصحی در پاسخ به موضوع مطرح شده مخاطبان این رسانه در سامانه فارس من، بیان کرد: انبارهای مراکز درمانی استان مازندران به جهت وسائل حفاظتی بهداشتی تکمیل است و در مراکز درمانی هم مشکل خاصی وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: مصرف روزانه پرسنل به جهت مراجعات بالا بسیار زیاد است از طرفی برخی از وسائلی که در ابتدا توزیع شده بود کیفت بالای نداشت.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در امور درمان کرونا در استان‌های مازندران و گلستان اضافه کرد: برخی از وسائلی که توزیع شده بود کیفیت آنچنانی نداشته کم‌کم وسائلی را خریداری می‌کنیم که استاندارد‌های بالاتری داشته باشند در حال حاضر به سمت رعایت استانداردها پیش رفتیم.

این سوژه در سامانه فارس من تحت عنوان کمبود تجهیزات کادر درمان در خصوص مبارزه با کرونا توسط مخاطبان این رسانه ثبت شده بود.

 /۸۶۰۰۴/ج/و

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.