پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| برقراری مزایای آتش‌نشانان از سال ۱۴۰۱

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای «لزوم اعمال فوق‌العاده ویژه کارمندان عملیاتی آتش‌نشانی مازندران » خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این سوژه آمده است؛ میزان حقوق کارمندان عملیاتی آتش‌نشانی مازندران که حکم‌شان کارمندی خورده کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد؛ این در حالی است که ما از کارکنان شهرداری ۳۵ درصد و از کارگران آتش‌نشانی که حکم‌شان کارگری خورده ۱۲۰ درصد کمتر حقوق دریافت می‌کنیم.

علاوه بر این، کارکنان عملیاتی آتش‌نشانی ورودی ۹۸ از دریافت مزایای بند «الف» و «ی» نیز محرومند همچنین فوق‌العاده ویژه را هم دریافت نمی‌کنند، لطفاً پیگیری شود.

مهدی کیانوش مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائم‌شهر در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: براساس بخشنامه کارکنان عملیاتی آتش‌نشانی تا سال ۹۷ مشمول دریافت بند «الف» و «ی» هستند.

وی با تایید اینکه کارکنان عملیاتی آتش‌نشانی ورودی ۹۸ از دریافت مزایای بند «الف» و «ی» محروم هستند، افزود: پیگیری‌های مختلفی در این زمینه صورت گرفت.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائم‌شهر تصریح کرد: باتوجه به پیگیری‌های به عمل آمده در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ ‌به این نیروهای عملیاتی که مشمول دریافت بند «الف» و «ی» قانون بودجه هستند، تا سقف ۵۰۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۱ برقرار می‌شود.

 /۸۶۰۳۴/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.