پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| افت ولتاژ برق روستای ازارسی بابل بررسی می‌شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «افت ولتاژ برق در روستاهای مازندران مشکل‌ساز شده است» خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند، آنان در توضیح این سوژه عنوان کردند؛ ساکن روستای آزارسی از توابع شهر بابل استان مازندران هستم. در روستای ما به حدی ولتاژ برق ضعیف است که حتی در خیلی مواقع نمی‌توانیم از یخچال و … استفاده کنیم، به همین جهت شاید خنده‌دار و البته که در واقع گریه‌دار باشد از آنجایی که دامدار هستیم، برای فاسد نشدن محصولات لبنی از پنکه استفاده می‌کنیم.چقدر دردناک که در این روزگار که جهان هرچه سریع‌تر به سوی پیشرفت و نیز حمایت از تولید ملی می‌رود، ما خودمان با دستان خودمان باعث نابودی تولیدات‌مان شویم.

محمدحسین اسدی گرجی سرپرست شرکت توزیع برق مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار کرد: درحالت عادی مشکلی نداریم ولی در گرمای تابستان و باتوجه به شدت گرمای هوا ممکن است شاهد قطعی‌ برق باشیم که ارتباطی با افت ولتاژ ندارد.

وی افزود: شرکت توزیع برق مازندران با برنامه‌ریزی انجام داده هر ساله برای احداث و توسعه، اصلاح و بهینه‌ساری و بازسازی و بهسازی شبکه‌های فرسوده اقداماتی را انجام داده و درحال انجام است.

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران بیان کرد:  ممکن است در محدوده روستاهایی در سطح استان مشکل افت ولتاژ به وجود آید که دارای شعاع تغذیه بیشتری بوده و فاصله زیاد با ترانس‌های موجود دارند که درصورت اعلام ازسوی ساکنان، شرکت توزیع برق موارد را بررسی و در برنامه های خود گنجانده و اقدامات لازم را به عمل می‌آورد.

*قطعی برق به علت گرمای هوا

حسن حبیب‌پور کاشی سرپرست امور برق جنوب بابل نیز در ادامه در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: احتمالا بحث قطعی برق به‌دلیل گرمای هوا بوده است.

وی با اعلام اینکه در ارتباط با ضعف ولتاژ برق در منطقه ازارسی مراجعه‌ای نداشتیم، تصریح کرد:  درصورت مراجعه و گزارش در ارتباط با ضعف ولتاژ برق مسؤولیت پاسخگویی داریم.

سرپرست امور برق جنوب بابل بیان کرد: روستای ازارسی دارای فضای جنگلی وسیعی است و در یک مکان متمرکز نیست و چون دقیقا مکان مشخص نیست لازم است مشترکانی که دچار مشکل هستند به اداره برق بابل‌کنار مراجعه کنند.

به گزارش فارس، باتوجه به پیگیری صورت گرفته مقرر شد روستای آزارسی مورد بررسی قرار می‌گیرد و درصورت مشخص شدن ضعف ولتاژ در آینده‌ای نزدیک رفع این مشکل در اولویت قرار گیرد.

 /86034/غ


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.