پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| ارائه خدمات در مساجد بین راهی مازندران

0


به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان‌ «لزوم حل مشکل کمبود نمازخانه بین‌راهی مازندران» در سامانه فارس‌من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: با توجه به شرایط زرد کرونایی و براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا مقرر شد مساجد بین راهی در ایام نوروز باز بوده و به مردم و مسافران خدمات ارائه دهند که در این زمینه اقدامات لازم برای خدمت‌رسانی در دستور کار قرار گرفت و طی این سال‌ها نیز شاهد ارائه خدمات خوبی به مردم و مسافران بودیم.

وی با اشاره به ارائه خدمات در مساجد بین راهی براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و شرایط استان خواهد بود، گفت: در کنار مساجد بین راهی هماهنگی‌های لازم انجام شده و امامزاده‌های سطح استان در حال ارائه خدمات هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران اضافه کرد: امامزاده‌های شاخص سطح استان خادمان ثابت دارند و بیشتر می‌توانند در خدمت مردم و مسافران باشند.

حیدری در پایان به اجرای طرح آرامش بهاری در استان اشاره کرد و گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری از امروز ۲۸ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ همراه با برنامه‌های مختلف مذهبی در سطح آستان مقدس امامزادگان مازندران ادامه خواهد داشت.

 /۸۶۰۳۴/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.