پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من|عطائی‌نژاد: ابهامات صدور مجوزهای دامی در حال بررسی است

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «وجود ابهامات و نواقص در سامانه صدور مجوزهای دامی مازندران»  در سامانه فارس من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در توضیح این سوژه عنوان شده است؛ براساس بررسی‌های به عمل آمده در سازمان نظام مهندسی کشاورزی موارد ابهام‌آمیزی در صدور مجوزهای دامی وجود دارد که همین موضوع باعث ایجاد تخلف و رانت در مجموعه شده است.

در کنار این موضوع، بسیاری از بهره‌برداران واقعی برای تمدید مجوزهای خویش دچار مشکل شده و از طرفی عده‌ای هم به ناحق به دلیل ارتباطی که با مجموعه عوامل داشتند از خدمات تعیین شده در قانون به صورت بیشتر برخودار شده و زمینه ایجاد رانت در این مجموعه فراهم شده است.

ارائه گزارش کارشناسی غیرقانونی تبدیل یک واحد مرغ تخمگذار به مرغ گوشتی در شهرستان بابل، صدور گواهی فعالیت واحد پرورش غیرمجاز بلدرچین در دفتر خدمات دامپروری شهرستان بابل، صدور کارت شناسایی پروا بندی بره در روستای پائین گلما شهرستان ساری، ارائه پیشرفت فیزیکی غیرواقعی برای یک مجموعه در روستای ولاآغوز ساری، صدور مجوز دامی در اراضی شالیزار ، سید محله، کلاگر محله، زرین آباد، سوته،عیسی خندق، روستای کچب آمل، روستای احمد چالی پی بابل و شهرستان محمودآباد، صدور مجوز تأسیس مرغ بومی در شهرستان ساری روستای مولا در حالی که صدور پروانه تأسیس مرغداری در مازندران ممنوع است.، تغییر نام مرغ گوشتی 60 هزار قطعه‌ای در شهرستان بابل؛ اینها نمونه‌هایی از تخلفات انجام شده در نظام مهندسی کشاورزی است که انجام شده است.

علیرضا عطائی‌نژاد معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: این موارد همان اشکالاتی است که در بررسی‌های فیزیکی پرونده‌ها به آن برخورد کردیم.

وی افزود: طی نامه‌‌ای به نظام مهندسی این اشکالات را اعلام کردیم و توضیحات نظام مهندسی را اخذ کرده و درحال بررسی توضیحات هستیم که پس از بررسی در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 /86034/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.