پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من|رهگشا: اتمام بخش ساختمان مسکن مهر چالوس طی ماه آینده

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «تکلیف مسکن مهر در فرج‌آباد شهرستان چالوس مشخص شود»  در سامانه فارس من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در توضیح این سوژه عنوان شده است؛ با توجه به وضعیت اقتصادی و گران شدن اجاره‌خانه‌ها و وضعیت نابسامان مستأجران، درخواست می‌شود وضعیت ساخت خانه‌ها و تحویل به متقاضیان مسکن مهر در شهرستان چالوس پیگیری و اجرا شود.

درخواست پیگیری داریم لطفا مستاجران و مسکن مهر را دریابید.

سیدعباس رهگشا معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: مسکن مهر چالوس با جدیت تمام در حال پیگیری است.

وی افزود: چهار شرکت سازنده درحال انجام اقدامات و کارهای عمرانی هستند که باتوجه به بررسی‌های انجام شده طی ماه آینده بخش ساختمانی مسکن مهر چالوس به اتمام خواهد رسید.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران بیان کرد: باتوجه به پیگیری جدی و ساخت مسکن مهر آورده متقاضیان نیز باید تامین شود.

رهگشا با اعلام اینکه مشکل اصلی در این زمینه بحث شبکه فاضلاب مسکن مهر است، خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز اقدامات لازم توسط شرکت آب و فاضلاب مازندران در حال پیگیری است که باید در این زمینه تدبیری بیندیشند تا مسکن مهر شهرستان چالوس قابلیت بهره‌برداری پیدا کند.

وی در پایان گفت: ۴۷۲ واحد مسکن مهر در شهرستان چالوس در حال انجام اقدامات لازم برای بهره‌برداری است که امیدواریم هرچه سریع‌تر در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

 /86034/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.