پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من|انتقال میدان تره‌بار ساری تا پایان شهریور ضعیف است/هیچ کوتاهی پذیرفتنی نیست

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «ترافیک سنگین روزانه به‌ واسطه جابه‌جا نکردن میدان تره‌بار ساری» خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند، آنان در توضیح این سوژه عنوان کردند: «اگر تاکنون قصد گذر از ساری و عزیمت به شرق مازندران را داشته‌اید، بی‌شک از کمربندی غربی این شهرستان عبور کرده‌اید و در این میان ترافیک سنگین این کمربندی شما را نیز آزرده است، امری که در صدر عوامل موجب شد تا مسؤولان به فکر جابه‌جایی این میدان از این مکان به مکان دیگری بیفتند.

پروژه ساخت میدان میوه و تره‌بار در سال ۸۶ و با حجم حمایتی قابل توجه مسؤولان آن زمان کلنگ‌زنی شد، امری که با گذشت ۱۰ سال از آن در کمال ناباوری تاکنون به مرحله بهره‌برداری و اتمام نرسیده است».

نکته مهم این است که حتی  زمان توقف در ترافیک این مسیر به بیش از یک ساعت هم می‌رسد که فصل برداشت مرکبات نیز طی ماه جاری و آینده فرا می‌رسد این موضوع خود بر روند افزایش ترافیک تاثیرگذار خواهد بود.

امیرحسین فخرآوران رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: فرماندار مرکز استان در آخرین پیگیری‌ها اعلام کردند این پروژه باید تا پایان شهریور ماه به اتمام برسد و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به نظارت دادستانی بر روی این پروژه، افزود: احتمال اینکه این پروژه در ماه جاری به پایان برسد ضعیف است، به این دلیل که مسائل جوی و بارندگی روی پیشرفت فیزیکی پروژه تاثیر گذاشته است

 رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران تصریح کرد: هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست و نباید کوتاهی صورت گیرد.

فخرآوران در پایان گفت: البته دو ماه برای بهره‌برداری کامل این پروژه فرصت داده شده است.

 /86034/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.