پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من|انتظار نوشهری‌ها برای انتخاب فرماندار در دولت سیزدهم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر؛ مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «درخواست تغییر مدیران دولت روحانی در نوشهر» خواستار پیگیری آن شدند.

این روزها بسیاری از حامیان دولت سیزدهم در شهرستان نوشهر نسبت به عدم تغییر مدیرانی که در دولتِ روحانی حضور داشتند و به گفته آنها در ایجاد شرایط نابسامان کشور مؤثر بودند، انتقادات زیادی دارند.

در شرایطی که استان مازندران دارای ۲۲ شهرستان بوده و تعداد ۲۰ فرماندار جدید منصوب شدند اما شهرستان نوشهر بعد از گذشت حدودا ۱۰ ماه از آغاز به کار دولت سیزدهم همچنان فرماندار، معاونان و بخشداران دولت قبل بر روی کار هستند.

این روزها برخی مدیران دولتی، نمی‌دانند می‌مانند یا می‌روند. تلاش بعضی بیشتر از گذشته شده که معتقدند تا آخرین روز به وظیفه خود عمل کنند و برخی هم با خودنمایی متفاوت از آنچه که تا دیروز بودند می‌خواهند شانس خود را برای ماندن امتحان کنند، البته شهرستان نوشهر هم از این قاعده مستثنا نیست.

شنیده‌ها حکایت می‌کند، بعضی از مدیران جامانده توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی هدایت می‌شوند تا بار دیگر از قدرت جا نمانند.

با توجه به گستردگی مشکلات زیرساختی بخش کجور، مردم این خطه اذعان دارند که زدون غبار محرومیت به زمان نیاز دارد اما امیدوار بودند با توجه به اولویت حل مشکلات از جمله راه، آب و … برای استاندار مازندران زمان از دست نروند و از روز نخست برنامه‌ریزی و اقدام جهادی صورت گیرد.

مدیرانی دولت قبل که خود مسؤول ایجاد وضعیت موجود هستند همچنان زمامداری امور را به دست دارند و مشخص نیست چه کسی قرار است وعده‌های روزانه را اجرایی کند.

فرمانداری‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های وابسته به دولت هستند که وظایف متعددی را در هر شهرستان بر عهده دارند. فرمانداران به عنوان عالی‌ترین نماینده دولت، مسؤولیت اجرای سیاست‌های عمومی کشور در ارتباط با وزارتخانه‌ها، موسسات، شرکت‌های دولتی و سایر دستگاه‌هایی که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند را بر عهده دارند.

 /۳۱۴۱/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.