پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس‌من| عملیات لکه‌گیری در محور هراز تداوم دارد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای «چاله‌های جاده هراز نیاز به ترمیم دارد» خواستار پیگیری این سوژه شدند. در این سوژه آمده است؛ جاده‌های بین شهری و بین استانی علی‌الخصوص جاده هراز سالیان سال است که با شکستگی، موج و چاله‌های خطرناک مواجه است و این جاده مسافران و سلامت خودروها را تهدید می‌کند.

علی نوری‌پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز در این‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: بحث روکش آسفالت از مسیر دوراهی بلده تا امامزاده هاشم به‌طور مستمر انجام می‌‌شود.

وی با اشاره به تداوم عملیات لکه‌گیری در محور هراز، افزود: همچنین بحث آسفالت سرد را نیز ذخیره کردیم تا در ایام نوروز نسبت به برطرف کردن چاله‌های به وجود آمده، اقدام کنیم. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز با بیان اینکه بیشترین دلیل ایجاد چاله در محور هراز تناژ بالای خودروهای سنگین است که باعث تخریب آسفالت می‌شود، تصریح کرد: همچنین طول عمر و ریزش سنگ نیز در این زمینه تاثیرگذار است. 

نوری‌پور به ایمن‌سازی محور هراز اشاره کرد و گفت: نقاط حادثه‌خیز محور با تابلو مشخص شده تا افراد با اطلاع از این موضوع از توقف در این مسیرها خودداری کنند.

وی در پایان بر توجه رانندگان به تابلوهای راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از توقف و تردد در مناطق حادثه‌خیز تاکید کرد. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.