پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس‌من| تعریض طور تا دزبن؛ راهکار رفع معضل ترافیک در محور چالوس

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای در سامانه فارس‌من با عنوان «لزوم تمرکز جهت رفع معضل ترافیک جاده چالوس» خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این سوژه آمده است؛ با توجه به ترافیک روزافزون چالوس به دلیل توریستی بودن شهر و بافت قدیمی، ترافیک سنگینی در داخل شهر وجود دارد و این مشکل با نصب چند چراغ قرمز در نزدیکی کوچه کچوئی، نزدیکی کوچه ایوب معادی (شیخ قطب) و در نزدیکی داروخانه دکتر سام قابل حل است.

در ادامه این عنوان آمده است: همچنین ساخت چند پارکینگ طبقاتی در نقاط مختلف شهر، نصب تابلوهای پارک ممنوع در خیابان‌های کوچک و دوطرفه، عریض کردن خیابان‌ها تا جای ممکن، نصب دوربین‌های کنترل ترافیک و افزایش فعالیت و سخت‌گیری‌های پلیس راهور می‌تواند در کاهش ترافیک و روان شدن رفت و آمد در خیابان‌های شهرستان مثمرثمر واقع شود که از مسؤولان درخواست پیگیری داریم‌.

در همین خصوص به سراغ محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان رفتیم که در پاسخ به خبرنگار ما گفت: در بحث مشکل ترافیک از دغدغه‌های مهم پلیس  تعریض از منطقه طور تا دزبن محور کندوان است.

وی افزود: با وجود اینکه وارد چهارمین ماه از سال ۱۴۰۲ شدیم ولی پیشرفت پروژه تعریض در مسیر ضعیف است.

فرمانده پلیس راه کندوان با تاکید بر اینکه پیشرفت پروژه تعریض در محور کندوان تسریع شود، خاطرنشان کرد: تسریع در تعریض پروژه موجب شده اجرای محدودیت یک‌طرفه و ممنوعیت‌ها با مشکلات کمتری انجام شود.

احمدی با اعلام اینکه توجه به زیرساخت‌های کندوان ضروری است، گفت: رفع موارد زیرساختی نیازمند اعتبارات ملی است که ضرورت دارد در این زمینه پیگیری لازم از سوی مسؤولان مربوطه صورت گیرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.