پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

غفلت از مسائل تربیتی درنظام آموزشی دیده می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت الله سیدصادق پیشنمازی در جمع فعالان سیاسی استان مازندران، اظهار کرد: یکی از موضوعات مدنظر ما انتقال مسائل کلان در جامعه به مسؤولان بالادستی و در نهایت مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه ریشه همه مسائل آموزش است اگر درست شود کشور آباد می‌شود اگر نه ما گیر داریم، افزود: بحث تربیت مهمتر از آموزش بوده ولی مورد غفلت قرار گرفته است.

 پیشنمازی با اشاره به بیان ۱۸ موضوع مهم مختلف در جلسه اخیر مجلس خبرگان، اعلام کرد: شورای عالی آمورش و پرورش اهداف خروجی پایه‌ها را بیش از ۳۰ سال است که تصویب کرده اما گمان نکنم کسی از آن مطلع باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تمام نظام آموزش و پرورش برای رسیدن به یک خروجی خوب شکل گرفته و بقیه همه مقدمه است اما توجهی نمی‌شود، مقام معظم رهبری چندین بار درباره سند تحول هشدار دادند.

وی با بیان اینکه ما در ساختارها دچار مشکل هستیم یعنی بین مبدا و مقصد حلقه‌های اضافه و مفقوده زیادی داریم، گفت: در بسیاری از مسائل اداری، گمرک‌ها و غیره این مشکل را داریم، ساختارهای مدیریتی ما در بخش‌های مختلف حقوق ثابت دارد که بنگاه رشد کند چه سقوط برایش فرقی نمی‌کند امه اگر حقوقش متغیر و مرتبط با رشد شرکت باشد احساس مسؤولیت می‌کند تا به منافع خود برسد، اشتغال، کار و اخلاق کارکنان درست می‌شود، رابطه بین نفع و ضرر با مدیریت باید مشخص شود.

پیشنمازی با اشاره به استقبال خوب از نطق خود از طرف دفتر نهاد رهبری و تحویل آن، از پیگیری این بحث خبر داد و گفت: چنانچه مشکلات و مسائل کلان و نه خرد و راهکارها را مکتوب به دستم برسانید پیگیری خواهم کرد، البته بیان مشکلات خالی حل مسئله نمی‌کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به مشکلات حوزه مرکبات در استان اشاره و تصریح کرد: بنده نگران برنج، مرکبات و مسائل دیگر هستم، راه حل هم برایش دارم، قیمت منصفانه درست است و باید حمایت شود.

وی در ادامه بیان کرد: مسؤولان عزل و نصب مدیران را براساس ارائه خدمات تعیین کنند، بحث انتخاب مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران نیز آماده دریافت پیشنهادات به‌صورت مکتوب و نه شفاهی هستیم و پیگیر خواهیم بود.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/ م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.