پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

غریب: اتحاد و همدلی عامل اصلی قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بود

0

زهرا غریب بازیکن تیم فوتسال نوا آمل قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، در خصوص شرایط این مسابقات اظهار کرد: امسال ما لیگ برتر را با ١٠ تیم شروع کردیم؛ سطح بازی‌ها بسیار بالا بود و بازی‌های سختی داشتیم.

غریب با بیان اینکه، کل مجموعه تیم تلاش کردیم و خواستیم و قهرمان شدیم، افزود: شاید بازیکن خاصی نداشتیم اما کل تیم یک دل بودیم و خواستیم که این مهم را رقم بزنیم شاید در نیم فصل دوم بالا پایین زیاد داشتیم اما تهش قشنگ شد.

وی ضمن گلایه از عدم توجه به بخش بانوان، بیان کرد: چه در سطح کشور چه در سطح استان مازندران، در مجموع به فوتسال بانوان رسیدگی درستی نمی‌شود در حالی که ما استعدادهای بی‌نظیری در بخش بانوان داریم.

غریب ادامه داد: این قهرمانی ما در لیگ برتر زنان ایران، دستاورد مجموعه آمل و تک تک بچه‌های تیم بود.

ملی پوش سابق فوتسال ایران در خصوص اهداف و آرزوهایش هم گفت و افزود: آرزوهایم سقف ندارد و تلاش می‌کنم به اهداف بزرگی که در سر دارم برسم.

غریب با بیان اینکه هدف تیم حضور در لیگ قهرمانان آسیا است، افزود: فعلا که تمام تمرکز و‌ هدفمان برای آخرین بازی لیگ و جشن قهرمانی است.

وی ضمن تقدیر از کادر مدیریتی و کادر فنی و تمام عوامل تیم، از اتحاد این تیم گفت و بیان داشت: واقعا همه عوامل تیم امسال متحد شدیم و خواستیم و این اتحاد از فصل قبل همراه تیم بوده تا اینکه قهرمان لیگ برتر ایران شدیم.

به گزارش فارس، آخرین دیدار لیگ برتر ایران پنجشنبه از ساعت ۱۱ در آمل برگزار خواهد شد و دختران آملی در خانه جشن قهرمانی خواهند گرفت.

  /۸۶۰۵۹ /غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.