پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

غرق شدن 4 نفر در دریای مازندران/ شنا در خارج از طرح دلیل اصلی غرق‌شدگی

0

رئیس هیات نجات غریق مازندران با بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح دریا تاکنون 4 نفر در دریای مازندران غرق شده‌اند، گفت: شنا در خارج از طرح دلیل اصلی غرق شدگی این 4 تن است.

نقی کریمیان در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به عملکرد این هیات در طرح سالم سازی سال 97 در این استان، اظهار کرد: از ابتدای خرداد ماه که طرح های دریا آغاز شد تاکنون 223 نفر از سوی ناجیان غریق، از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی گفت: متاسفانه امسال 4 غرق شده داشتیم که پزشکی قانونی همچنان دلیل اصلی آن را اعلام نکرده و منتظر نتیجه نظر پزشکی قانونی هستیم.

رئیس هیات نجات غریق استان مازندران درخصوص ورزشکار 23 ساله بابلسری که چند روز پیش در دریا غرق شده بود، اظهار کرد: جسد این فرد صبح امروز پیدا شده است.

کریمیان با اشاره به اینکه این ورزشکار به همراه 2 تن دیگر با  قایق به عمق 50 متری رفته بودند و اقدام به شنا تا ساحل کردند، افزود: دو فرد دیگر با قایق به ساحل برگشتند اما فرد مذکور در امواج به دام افتاد و غرق شد.

وی با اشاره به اینکه آن دو تن در بازداشت به سر می برند، تصریح کرد: تا به این لحظه افراد غرق شده همگی در خارج از طرح شنا کرده بوده و در داخل طرح غریقی گزارش نشده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.