پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عملیات وعده صادق ۲ سبب دلگرمی رزمندگان محور مقاومت شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رئیس مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات وعده صادق ۲ که در پاسخ به جنایات و ددمنشی صهیونیست‌های خون آشام و طبق معاهده‌های بین‌المللی صورت گرفت، علاوه بر نمایش توان بازدارندگی کشورمان، موجبات دلگرمی و خشنودی رزمندگان محور مقاومت را فراهم آورد.

رضا حاجی‌پور درخصوص وعده صادق ۲ در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: عملیات متهورانه و غرورآفرین دلاور مردان سپاه ایمان علیه مواضع و استحکامات رژیم موقت صهیونیستی موجی از شور وشعف را در بین مومنان و دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان و جبهه مقاومت برانگیخت.
وی افزود: عملیات وعده صادق ۲ که در پاسخ به جنایات و ددمنشی صهیونیست‌های خون آشام و طبق معاهده‌های بین المللی صورت گرفت، علاوه بر نمایش توان بازدارندگی کشورمان، موجبات دلگرمی و خشنودی رزمندگان محور مقاومت را فراهم آورد.
رئیس مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدام رزمندگان اسلام تائیدی بر تداوم آمادگی کشورمان برای پاسخ به هرگونه شرارت‌پیشگی این دشمن خیره‌سر است. 
این مسئول با تبریک به مردم شریف خطه عاشورایی مازندران اظهار کرد: این عملیات مقتدرانه دفاع مشروع از حقوق مسلم و طبیعی انقلاب اسلامی است.
حاجی‌پور با اشاره به اینکه پشتیبانی همه جانبه از محور مقاومت و انتقام سخت از رژیم صهیونیستی و نیز خونخواهی سید الشهدای مقاومت مجاهد کبیر سید حسن نصرالله و پرچمدار جهاد اسلامی فلسطین شهید هنیه و فرماندهان ارشد سپاه قدس از جلوه های دیگر این عملیات بود، گفت: این اقدام مقتدرانه تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی است.
 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.