پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عملیات نصب و استقرار سازه عرشه نهاییِ پل دسترسی اروست در حال انجام است

0

نوبخت فرماندار مرکز استان اظهار کرد: عملیات بتن ریزی پایه های پل در روز گذشته انجام گرفت و هم اکنون نیز سازه عرشه نهایی پل دسترسی روستای اروست در حال تکمیل و نصب نهایی است. ‎

وی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های همه جانبه استاندار محترم مازندران، تمامی دستگاه های متولی، اداره کل راه و ترابری استان و شهرستان، ناظر، پیمانکار، دهیار، شورا و مردم شهید پرور اروست و کارگران خدوم و زحمتکش افزود: با همدلی، هم افزایی و عزم راسخ و جهادی، دستور مقام معظم رهبری بعد از ۲۸ سال با خدمت بی منت مدیران دولت مردمی سیزدهم در حال تکمیل نهایی و قرار گرفتن در دسترس عموم مردم است.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری اظهار کرد: از روز سه شنبه با استقرار در چادرِ محل احداث این پل و با برنامه ریزی و الویت بندی و جلسات مستمر درصدد آن بودیم که این پروژه در جهت آسایش عمومی در موعود مقرر به بهره برداری برسد.

نوبخت فرماندار مرکز استان اظهار کرد: عملیات بتن ریزی پایه های پل در روز گذشته انجام گرفت و هم اکنون نیز سازه عرشه نهایی پل دسترسی روستای اروست در حال تکمیل و نصب نهایی است.

فرماندار شهرستان ساری در پایان با اشاره به اینکه با شناسنامه دار کردن تمامی پروژه های نیمه کاره در شهرستان ساری با الویت بندی اثولی بنای تعیین تکلیف نهایی آنها را داریم افزود: از آنجا که بعنوان فرماندار نظارت عالیه بر روند انجام پروره ها داریم، در خصوص احداث پل دسترسی روستای اروست نیز در دو سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مبلغ ۳/۵ میلیارد تومان پیش‌بینی کردیم تا دستور مقام معظم رهبری هرچه سریع تر انجام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.