پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عمر کوتاه دوران مدیریت توزیع برق در مازندران/سپری از مازندران رفت

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۹۸ رضا غفاری به عنوان مدیر توزیع برق استان مازندران معرفی شد و شهابی مدیرعامل سابق به عنوان قائم مقام و معاون هماهنگی شرکت توزیع برق استان تهران منصوب شد.

عمر مدیریتی رضا غفاری در توزیع برق مازندران چندان طولی نکشید در تاریخ ۱۲ شهریور ماه سال گذشته برکنار و به  جای وی فرامرز سپری به عنوان مدیرعامل توزیع برق مازندران منصوب شده بود اما امروز نیز پس از هشت ماه چند روز سپهری نیز از توزیع برق مازندران خداحافظی کرد.

درباره علت تغییر مدیریت در توزیع برق مازندران، فرامرز سپری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اعلام کرد: بنده از چند وقت پیش درخواست جابه‌جایی به مدیریت توزیع برق تهران بزرگ را مطرح کردم.

وی اضافه کرد: این درخواست مورد موافقت قرار گرفته و به عنوان مشاور مدیر در بحث هوشمندسازی تهران بزرگ منصوب شدم.

مدیرعامل سابق توزیع برق مازندران در پاسخ به این که چرا این تغییر به صورت ناگهانی انجام شده است، گفت: این جابه‌جایی برنامه‌ریزی شده بود و از قبل در دستور کار من قرار داشت که در روزهای اخیر مورد موافقت قرار گرفته است.

به گزارش فارس، نکته‌ای که برای افکار عمومی ابهام ایجاد می‌کند این است که  چرا فردی که  بنای حضور در استان تهران را داشته اصلا قبول کرد که به عنوان مدیرعامل توزیع برق در مازندران به مدت کمتر از یک‌سال فعالیت داشته باشد و چرا مدیران ارشد استان حاضر به پذیرش مدیری می‌شوند که تنها برای رزومه‌سازی یا هر عنوان دیگر به صورت آزمایشی مازندران را مقصد مدیریتی خویش انتخاب می‌کند و سمت مشاوره در تهران  را به مدیریت در مازندران ترجیح دهند و به راحتی به همه برنامه‌های که قبل از پذیرش مدیریت ارائه می‌دهند، پشت پا می‌زنند.

 /۸۶۰۰۴/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.