پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

علیپور: سهم‌بری مازندران از صندوق توسعه در مجلس نهم کم بود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کمال علیپور ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی وزیر اقتصاد و دارایی با فعالان اقتصادی مازندران اظهار کرد: اگر بخواهیم مشکل مردم و فعالان اقتصادی را رفع کنیم باید در دل کارگروه‌های عملیاتی وارد شویم.

وی افزود: انتظار این است که مدیرعاملان بانک‌ها گزارشی از وضعیت بانک را ارائه کنند تا از وضعیت کشور و استان در بخش تسهیلات باخبر شویم، خوب است چرا که باید ببینیم در این جلسات خروجی چیست؟

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی خطاب به دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در مجلس نهم سهم‌بری استان مازندران از صندوق توسعه کم بود و به‌نوعی عقب مانده و توجهی به آن نشده است، اگر اقتصاد را مردمی کنیم پول‌های بی‌در و پیکری که جهت و سویی ندارد در جای درست خرج می‌شود.

علیپور بیان کرد: فعالان اقتصادی نگران و گله‌مند هستند البته در قانون هم ضعف داریم، ما باید کنار این قرارگاه باشیم، در بحث جهش تولید حرکت کنیم نه اینکه فشار وارد کنیم، مشکلات را باید حل کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: پیشنهاد من این است که چند بانک کنار فعالان اقتصادی بیایند، ما هم به‌عنوان ناظران قوه مجریه کنارشان باشیم، درد و دل‌شان را بشنویم، بانک موضع اقتصادی خودش را دارد، باید برای فعالان دل بسوزانیم.

علیپور یادآور شد: بیمه‌گذاران چرا باید نگران باشند؟ در بحث صادرات استان در بخش عرضه و تقاضا مشکل داریم که باید به این موضوعات توجه شود‌.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.