پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عظمت و برکت انقلاب اسلامی در دهه فجر تبیین شود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر امروز در جمع اعضای ستاد عالی بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب با تسلیت اقدام تروریستی در کرمان اظهار کرد: مسؤولان نهادهای امنیتی و قضایی پیگیری‌ها و مجازات خاص خودشان را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید کسانی بتوانند تبیین خوبی داشته و از اطلاعات کافی برخوردار باشند، اضافه کرد: باید دستاوردهای انقلاب همچون شناورهای بسیار غول پیکر و مهم که صفر تا صدش در دریای خزر و خلیج فارس با نیروهای خودمان است و همچنین ماهواره‌هایی که ساخته شده و موفقیت‌ها در جنگ سایبری در مقابل دشمنی که ۲۰۰ سال از نظر علم، مهارت و فناوری از ما جلوتر بوده است، تبیین شود.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه واقعا می‌توانیم از پس این جنگ بر بیائیم البته نیاز به تجهیزات و مهارت‌های خاص دارد، تصریح کرد: امیدواریم بعد از یوم‌الله ۲۲ بهمن، یوم‌الله دیگری با حضور چشمگیر مردم در انتخابات داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری بر همه ما فرض است، یوم‌الله را به یکدیگر متذکر شویم و این تذکر هم به حوزه عمومی در قالب راهپیمایی و سخنرانی و هم در مقابل جامعه هدف‌های خاص همچون مدارس و دانشگاه‌ها برمی‌گردد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه اگر دهه فجر فقط به راهپیمایی ۲۲ بهمن اکتفا شود، در حقش جفا کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: هر روز باید برنامه‌های خاصی به‌ویژه جهاد تبیین در حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها داشته باشیم.

محمدی‌لائینی اضافه کرد: همچنین این برنامه‌های تبیینی باید در زندان‌ها هم دنبال شود؛ چرا که افراد فریب خورده در زندان‌ها هستند و اینها در یک محرومیت اطلاعاتی به سر می‌برند و باید همه مسائل برایش تشریح شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.