پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عضویت رایگان در هفته كتاب در کتابخانه وليعصر (عج) كياسر

طی بخشنامه ای از نهاد کتابخانه های عمومی کشور، عضویت در کتابخانه های عمومی شهرستان ساری در هفته کتاب رایگان خواهد بود…

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از روابط عمومي كتابخانه عمومي وليعصر (عج) شهر كياسر، عضویت در هفته  کتاب از مورخ 24 آبان لغایت 30 آبان در كتابخانه  عمومی شهر کیاسر و با حضور فرد و پرداخت هزینه صدور كارت مطابق با موارد مندرج در دستورالعمل عضویت كتابخانه های عمومی صورت می پذیرد.

 

لذا همشهریان عزیز تنها با پرداخت 500 تومان هزینه صدور کارت می توانند بصورت رایگان در کتابخانه عمومی ولیعصر (عج) کیاسر عضو گردند.

 

لازم به ذکر است، شما با عضویت در یک کتابخانه عمومی می توانید از کل کتابخانه های عمومی کشور کتاب دریافت نمایید.

 

همچنين کتابخانه ولیعصر (عج) کیاسر چند روز قبل از شروع هفته کتاب طی دعوتنامه ای  به شرح ذیل ، از مسئولین و کارکنان 16 ارگان دولتی جهت عضویت و استفاده از امکانات کتابخانه دعوت بعمل آورد، متن دعوتنامه شرح زير است:

 

امیرالمومنین(ع): کتاب بوستان دانشمندان است.

 

خدمت  مدیریت محترم :                                                                               

سلام علیکم؛

 

با احترام فراوان و آرزوی قبولی عزاداری جنابعالی , همانطوری که مستحضرید ارزش کتاب و کتابخوانی بر همگان بخصوص شما فرهیخته و مدیر گرامی پوشیده نیست لذا از آنجایی که از 24 آبان لغایت 30 آبان هفته کتاب و کتابخوانی می باشد ، کتابخانه عمومی کیاسر پذیرای شما و پرسنل خدوم و خانواده های محترمتان می باشد تا با عضویت رایگان در این نهاد فرهنگی و استفاده از خدمات آن در بالندگی فرهنگی هر چه بیشتر شهرمان سهیم باشیم چرا که به فرموده رهبری عزیز، ارزش یک جامعه به افراد کتابخوان آن جامعه بستگی دارد. امید است که با تشریف فرماییتان مشوقی باشید برای مردم بالاخص نوجوانان این شهر.

 

با تشکر فراوان و دعای خیر

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.