پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عرضه مرکبات مازندران در میادین سراسر کشور

0

مومنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در دیدار با ایوب فصاحت رئیس سازمان تعاون روستایی کشور با بیان آمادگی استان مازندران برای تامین مرکبات سراسر کشور از طریق شبکه تعاون روستایی ازعرضه مرکبات استان در میادین سراسر کشور خبر داد..

او با اشاره به وجود برنج در انبار‌ها و آغاز فصل کشت و کار این محصول در استان خواستار بازگشایی مراکز خرید جدید و فعال‌تر شدن این مراکز با توجه به دستور وزیر جهاد کشاورزی و استاندار مازندران در این باره شد.

مومنی گفت: با ورود شبکه تعاون روستایی با موضوع خرید توافقی برنج در مازندران به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

او افزود: در شهر‌هایی که شاهد دپوی برنج در انبار‌ها هستیم مراکز خرید راه‌اندازی شده و به همین منظور رئیس و معاونین سازمان تعاون روستایی کشور با حضور در این استان به بررسی راه‌کار‌های خرید برنج و بازار این محصول از رکود خواهند پرداخت.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار امیدواری کرد با پیگیری‌های انجام شده و قول مساعد مسؤولین ملی در تامین اقلام اساسی ماه مبارک رمضان و شب عید دچار محدودیت و کمبودی نخواهیم بود و ایام بسیار مطمئنی در تامین و توزیع اقلام اساسی پرمصرف در استان خواهیم داشت.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.