پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عدم توسعه شهرک‌های صنعتی مهمترین مشکل صنعت آمل/ تقاضا ایجاد شرکت داریم؛ زمین نداریم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، یاسر امینی شب‌سه‌شنبه در حاشیه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مازندران به میزبانی این شهرستان، اظهار کرد: آمل از شهرهای صنعتی و تولیدی مازندران بوده که دارای سه شهرک صنعتی بزرگ با ۳۷۸ واحد و بیش از ۱۷۸ هکتار وسعت است.

وی با اعلام اینکه آمل دارای یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی مازندران است، افزود: بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر در شهرک های صعنتی آمل مشغول کار و فعالیت هستند و امرار معاش می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اعلام اینکه توسعه شهرک‌های صنعتی را از مهمترین مشکلات در صنعت و تولید شهرستان آمل دانست و یادآور شد: آمل به لحاظ ظرفیت تولید و تعهد سرمایه‌گذاری وضعیت خوبی دارد و با توجه به تولید براساس تقاضامحور، تولیدات مطلوبی را در سطح مازندرن و حتی در سطح استان‌های کشور از این شهرستان شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه با وجود تقاضای زیاد برای ایجاد واحدهای تولیدی در این شهرستان، زمین لازم برای واگذاری نداریم، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود ۳۷۸ قرارداد تولیدی و صنعتی در این شهرستان هم‌اکنون ۲۵۶ قرارداد فعال داریم.

امینی با اعلام تشکیل کارگروه احیا و ظرفیت تولید در مازندران به ریاست استاندار، یادآور شد: در این کارگروه بر فعالیت و بهره‌برداری واحدهای تولیدی و اقدامات توسعه محور آنها توجه می‌شود.

وی گفت: هم‌اکنون اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفری در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله وجود دارد و با توجه به مصوبات سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به مازندران مبنی بر توسعه شهرک‌های صنعتی امامزاده عبدالله، زمین مورد نیاز با پیگیری‌های لازم و رایزنی محقق می‌شود.

 /۸۶۰۱۲/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.