پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عدم اعتماد در حوزه علمی داخل کشور باعث کاهش تولید ملی می‌شود

0

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم اعتماد سیاستگذاران در حوزه علمی داخل کشور باعث کاهش تولیدات ملی می شود.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، محمد دامادی در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی مازندران و بازدید از دفتر ایسنا، عدم اعتماد سیاست گذاران در حوزه های علمی داخل کشور را از دلایل کاهش رشد تولید ملی دانست و اظهار کرد: به طور مثال تولید جلبک با مقیاس زیاد از سوی جهاد دانشگاهی چرا نباید مورد توجه مسئولان باشد و حمایت شود؟

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی از سوی جهاد دانشگاهی در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: برخی از پروژه های پژوهشی این نهاد دانشگاهی به انجام رسیده و مابقی پروژه ها در دست اقدام است که نیاز به حمایت از سوی دستگاه های ذیربط و مسئولان استانی دارد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رسانه و خبرنگاران قشر زحمتکش جامعه هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.  

دامادی در ادامه بیان کرد: در آینده ای نزدیک در خصوص مسکن خبرنگاران بحث های جدیدی با حضور وزیر راه و شهرسازی در مازندران مطرح خواهد شد تا خبرنگاران پیشکسوت، جوان یا زوج خبرنگار از این دغدغه فکری خارج شوند.

وی گفت: کلنگ خانه مطبوعات در مازندران به زمین خورد و امیدوارم در آینده ای نزدیک این پروژه به بهره برداری برسد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی افزود: ایسنا خبرگزاری با توانمندی و تولید بالا است و این نوع کارکرد اتفاق مثبت در رسانه استان خواهد بود و هر جایی که نام دانشجویان می آید کار به صورت علمی دنبال خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.