پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عبور از پیچ‌های تلخ حوادث در سایه ولایت

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، رستم زرودی در آیین غبارروبی گلزار شهدای نوشهر که به‌ مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با بیان اینکه ما نیازمند تفکر بسیجی هستیم، اظهار کرد: بسیجیان در طول انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس همواره می‌درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان در زمان سازندگی برای عمران و آبادانی کشور تلاش زیادی انجام دادند، افزود: در اغتشاشات اخیر نیز این بسیجیان جان برکف برای امنیت کشور در اقصی نقاط کشور به کف جامعه آمدند و اینها قابل تحسین است.

فرماندار نوشهر با بیان اینکه دشمن قسم خورده ما در طول سال‌های اخیر در سه حوزه برای خسته و ناامید کردن مردم ما تلاش کرده است، گفت: اولین حوزه مدیریت نگرش نسل جوان ما با استفاده از فضای مجازی و رسانه در قالب برنامه‌های فرهنگی و اطلاعات غلط و زرد بوده است که روی نسل جوان ما کار کردند.

این مسؤول تصریح کرد: دومین حوزه بر روی مدیریت گفتار با استفاده از سلبریتی‌ها بود که این نگرش‌ها را تکرار کردند تا در نسل جوان عمیق تر کنند.

زرودی تاکید کرد: شناخت برخی چهره‌ها برای ما فرصتی شد تا شیطنت پشت این نقاب‌ها مشخص شود.

وی با بیان اینکه دشمنان برنامه را در قالب مدیریت رفتار توسعه دادند، ادامه داد: عده‌ای به صورت پیاده نظام این لشکر شکست خورده حوادث تلخی را رقم زدند و شهدای مظلوم امنیت ما یکی یکی به شهادت رسیدند.

فرماندار نوشهر متذکر شد: ما همیشه مقتدر هستیم و اعتقاد داریم این مملکت امام زمانی است و در سایه ولایت از پیچ های تلخ عبور می کند و با ولایت پذیری و با حضور پررنگ بسیجیان موفق خواهیم بود.

پایان پیام/۳۱۴۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.