پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عالیشاه: فاصله عرش تا فرش یک لحظه است (فیلم)

امید عالیشاه به اعتراض تیم‌ها به برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، امید عالیشاه پس از پیروزی پرسپولیس در دیدار حساس هفته بیست و هشتم برابر پیکان اظهار داشت: بچه‌ها تمرکز لازم را داشتند و خدا را شکر توانستیم این سه امتیاز حساس را بگیریم. فکر می‌کنم هر دقیقه بازی‌های باقی‌مانده، فینال محسوب می‌شود و فاصله عرش تا فرش هم یک لحظه است؛ اگر یک لحظه تمرکزت را از دست بدهی قهرمانی می‌پرد، اما فکر می‌کنم این تیم شخصیت و بازیکنان باتجربه‌ای دارد.

او ادامه داد: تیم ما تلفیقی از تجربه و انگیزه است و این باید در بازی‌های آینده هم تمرکز داشته باشیم، چون هنوز چیزی تمام نشده و در یک لحظه، یک اتفاق عجیب و غریب رخ می‌دهد. باید ادامه بدهیم.

عالیشاه در واکنش به بیانیه‌نویسی تیم‌ها و اعتراض به برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان در استادیوم آزادی عنوان کرد: وقتی یک ورزشگاه نمی‌تواند میزبان هواداران باشد، مطمئنا بازی نباید آنجا برگزار شود. این طبیعی است و قبلا هم گفته‌ام فوتبال بدون هوادار روح ندارد. ما همه بازی می‌کنیم برای اینکه هواداران کنار ما باشند و آنها را خوشحال کنیم، وگرنه بدون آنها فوتبال معنایی ندارد.

وی در خصوص اینکه بازی تیم‌های دیگر با پیکان در ورزشگاه خانگی پیکان و بدون هوادار برگزار شد، گفت: به نظر من آن کار هم اشتباه بوده است. بازی‌ تیمی‌ که هوادار دارد، باید با حضور هواداران برگزار شود و فوتبال بدون هوادار معنی ندارد. چه دلیلی دارد در ورزشگاه بدون هوادار بازی برگزار شود؟ چرا باید این اتفاق رخ بدهد؟ این غیرمنطقی است. این اتفاق نباید رخ بدهد؛ ورزش و فوتبال است و هوادارانش.

عالیشاه سپس بیان کرد: مهم‌ترین چیز این بود که هواداران خوشحال از استادیوم رفتند. من استرس و دغدغه‌ای را که آنها داشتند حس می‌کردم و این حس در وجود همه ما هم بود و مطمئنا در ساق پای بچه‌ها هم دیده می‌شد، اما خدا را شکر ختم به خیر شد و سه امتیاز بازی را گرفتیم.

او در پایان درباره حضور پرسپولیس در دو جام گفت: دو بازی تا پایان لیگ مانده و تمام تمرکزمان باید در لیگ باشد. بچه‌ها نباید مغرور شوند. مطمئنا حواس آنها جمع است و تمرکزشان روی دو بازی آینده است. پس از آن حواس‌مان را بر روی جام حذفی می‌گذاریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.