پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عالیشاه:مصدومیتی ندارم و آماده بازی هستم/احتمال حضور در دیدار با نفت

بازیکن چهاردانگه ای تیم پرسپولیس گفت: «خوشبختانه مصدومیتی ندارم و آماده بازی برای پرسپولیس هستم.»

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس، امید عالیشاه در بازی هفته گذشته استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس دچار مصدومیت شد و این موضوع نگرانی هواداران را در پی داشت اما این بازیکن در تمرینات چند روز اخیر پرسپولیس حضور فعالی داشته تا نشان دهد مشکلی برای بازی کردن ندارد.

 

عالیشاه در گفت‌وگویی کوتاه  در این باره گفت: «خوشبختانه مصدومیتی ندارم و در چند روز اخیر با همه توان در تمرینات پرسپولیس حضور داشتم. اگر برانکو صلاح بداند و در بازی با صنعت نفت آبادان از من استفاده کند با همه توان برای پرسپولیس بازی خواهم کرد تا بتوانیم دست پر از زمین خارج شده و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.»

 

امید عالیشاه که در تمرین روز گذشته دچار مصدومیت شده بود، مشکلی بابت همراهی سرخپوشان در دیدار برابر صنعت نفت آبادان ندارد و می تواند در ترکیب این تیم حضور یابد.

عالیشاه که در دیدار هفته قبل این تیم برابر استقلال خوزستان دقایقی برای این تیم به میدان رفت، با رفع مصدومیتش در تمرینات این هفته حضور یافت و خود را مهیای دیدار برابر صنعت نفت آبادان کرد تا برای قرار گرفتن در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ مشکلی نداشته باشد.

تنها مصدوم سرخپوشان در دیدار برابر نفت آبادان علیرضا بیرانوند خواهد بود که بوژیدار رادوشوویچ به جای او در این بازی به میدان خواهد رفت.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و مهدی طارمی.

 

دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان روز جمعه و از ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.