پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ظرفیت گروه های جهادی فراتر از زمان بحران است

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان عصر یکشنبه در نشست با گروه‌های جهادی استان هدف از دیدار با جهادگران را قدردانی از تلاش‌های این عزیزان در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: جهادگران بازوی توانمند ما برای فائق آمدن بر مشکلات هستند.

استاندار با بیان اینکه در مقابله با کرونا عزم و تلاش بسیجیان و نیروهای جهادی را شاهد بودیم، افزود: اگر در برخی از حوزه‌ها در قیاس با گذشته بهتر شده‌ایم یکی از بازوهای ما در میدان همین عزیزان بودند.

حسین زادگان با بیان اینکه زحمات و کمک‌های آنان در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، جلوه دیگری از مجاهدت‌های خالصانه جهادگران است، تصریح نمود: ظرفیت گروه‌های جهادی فراتر از بحران است و باید در قالب پیشرفت و توسعه اقتصادی مازندران از این توانمندی عظیم استفاده کنیم.

وی بر همکاری و تعامل فزاینده دستگاه‌های اجرایی با بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی تاکید کرد و اظهار داشت: مقرر شد با همفکری جوانان جهادی؛ در هر بخشی که تخصص‌های کافی دارند با تعریف مدلی در طول سال از این ظرفیت‌ها در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی استفاده شود.

مقام عالی دولت در مازندران، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی نیروی جهادی، سختکوشی، اخلاص و پشتکار این عزیزان است و نباید بسادگی از این توانمندی عبور کنیم.

کد خبر 4916110
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.