پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح پاک‌سازی پارک‌های مرکز مازندران با دستور دادستانی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان،  از اجرای طرح پاکسازی  پارک های مرکزاستان از سارقان و معتادان متجاهر خبر داد و اظهار کرد: در این طرح، حضور محسوس و نا محسوس پلیس در فضای پارک‌ها به‌‌ویژه هنگام شب بیشتر می‌شود.

وی گفت: در این طرح افراد مخل نظم و آرامش عمومی و خرده‌فروشان مواد مخدر که در محیط پارک‌های سطح شهر به‌ویژه شب‌ها پاتوق می‌کردند، شناسایی و دستگیر می‌شوند تا جوانان وخانواده‌ها از فضای امن و سالم پارک‌ها بهتر استفاده کرده و احساس ناامنی نکنند. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با تاکید بر حفظ امنیت مردم، خاطرنشان کرد: دادستانی، قاطعانه پشتیبان نیروی انتظامی است و پرونده‌های مربوط به مجرمان  موادمخدروحرفه‌ای و خطرناک را بصورت ویژه رسیدگی می‌کند.

این وسوول، تعامل و هماهنگی با پلیس و دستگاه قضایی برای بالا بردن امنیت را بسیار مهم دانست  و اظهار کرد: با دستور این دادستانی و همکاری نیروی انتظامی برخورد قاطعانه‌ای  با کسانی که اقدام به فروش و استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی در خیابان‌ها و فضای سبز همچون پارک‌ها می‌کنند، خواهیم داشت.

کریمی افزود: براین اساس، طرح جامع پاک‌سازی  پارک‌ها از وجود معتادان متجاهر، اراذل و اوباش را با جدیت پیگیری خواهیم کرد وهمه مراحل اجرای این طرح با نظارت دقیق این دادستانی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح پاک‌سازی در ۶ پارک جرم‌خیز ساری و دستگیری چندین سارق، اراذل و اوباش،کشف سلاح سرد و توقیف چند خودرو متخلف نیز خبر داد و گفت: در ایجاد امنیت اجتماعی وسالم‌سازی محیط اجتماع، انتظار ما از شهروندان آن است تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را اطلاع دهند و در شناسایی نقاط جرم‌خیز  همکاری کنند.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.